پاسداران گلستانی با مشارکت در طرح “اکرام ایتام” سرپرستی از ۵۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان عهده دار شددد

کدخبر:۴۸۰۵۷

۴۰۰ نفر از پاسداران گلستانی با مشارکت در طرح “اکرام ایتام” سرپرستی از ۵۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان را برعهده گرفتند.

البرز گلستان🔹به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد ، عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت:کارکنان سپاه نینوای استان با مشارکت درطرح “اکرام ایتام” سرپرستی از ۵۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان را برعهده گرفتند که ۱۹۰ فرزند یتیم و محسنین آن با مشارکت پاسداران در “طرح هر کارمند، حامی یک فرزند معنوی” می باشد.

🔹وی با توجه به اجرای طرح «هر کارمند حامی یک فرزند معنوی» در استان گفت: این طرح با هدف جذب حامی و افزایش مشارکت کارکنان دستگاه های اجرایی استان گلستان برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اجرا می شود.

🔹مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: در حال حاضر ۱۷۲۰ فرزند یتیم و محسنین گلستانی بدون حامی، در صف نوبت دریافت حمایت های مادی و معنوی طرح اکرام ایتام هستند.

🔹مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خاطرنشان کرد: هم استانی های عزیز می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۱۷ در طرح اکرام ایتام مشارکت و با حمایت مادی و معنوی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد در این امر خیر مشارکت کنند.

🔹مدیرکل کمیته امداد استان گلستان یادآور شد: همچنین حامیان و هم استانی های عزیز می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد یا نام نویسی در سایت های اکرام ایتام و محسنین به نشانی EKRAM.EMDAD.IR برای ثبت نام و پرداخت کمک های نقدی خود به فرزندان ایتام و محسنین خود اقدام کنند./انتهای پیام

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۷:۵۰ ب.ظ

دیدگاه