وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کارگروه اقتصاد مقاومتی گلستان: ثبات در اقتصاد و آرامش در جامعه مقدمه برقراری اقتصاد مقاومتی است

البرز گلستان/علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کارگروه اقتصاد مقاومتی استان گلستان اظهار کرد: دولت معتقد است که اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات کشور از وضع موجود است. وی ادامه داد: در راستای اقتصاد مقاومتی اقدامات بسیار خوبی را اجرا کردیم و معتقدیم برجام در راستای اقتصاد مقاومتی در کشور بوده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: یکی از راه های اجرای اقتصاد مقاومتی ایجاد تعامل در بازار بین المللی است که برجام یه این اصل کمک بسیار کرده است.

ربیعی بیان کرد: در این مدت تلاش کردیم که یک امنیت اقتصادی را در کشور ایجاد کنیم که خوشبختانه با ثابت نگه داشتن نرخ ارز، این مهم تحقق یافته است.

وی اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید از تصمیمات ناگهانی و بدون برنامه خودداری شده است و گره ها را یک به یک با برنامه و اقدامات موثر باز می کنیم.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: ثبات در اقتصاد و آرامش در جامعه مقدمه برقراری اقتصاد مقاومتی است و دولت در این زمینه موفق بوده است. ربیعی گفت: اجرای طرح های پوشش بیمه ای، کمک به بهبود معیشت مستمری بگیران و اجرای طرح های اشتغالزا مسایلی بوده که هر کدام انرژی بالایی را از وزارتخانه گرفته است.

وی افزود: تصمیم داریم تا مسکن مهر را با جدیت به پایان برسانیم و در حال حرکت به این سمت هستیم که خانواده های افراد معلول دارای منزل مسکونی شوند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در ربع اول سال آینده پروژه خانه دار شدن افراد دارای دو معلول و بیشتر تکمیل خواهد شد.

ربیعی بیان کرد: یکی از مسایل بسیار مهمی که باید در کشور و بخصوص استان گلستان به آن توجه کنیم فقرزدایی و توانمندسازی افراد است که بهترین راهبرد این موضوع، تعیین سند اشتغال و طرح و تصویب آن در شورای عالی اشتغال است.

وی درپایان ابراز کرد: در حال حاضر نیاز داریم در کشور بیش از وضعیت موجود کار و تلاش کنیم زیرا اگر تلاش نکنیم نسل های آینده ما دچار مشکل خواهند شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۸:۵۱ ق.ظ

دیدگاه