وزیر اقتصاد ودارایی درافتتاح مجتمع گاوداری ۲۵۰۰ راسی بشارت کردکوی: گاو داری درگلستان یک نمونه از رونق صنایع تبدیلی است

کدخبر:۷۴۷۵۸

افزایش صنایع تبدیلی در گلستان ضرورت اساسی است

البرز گلستان/وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با توجه به آمار بالای بیکاری در گلستان و ظرفیت های خوب اشتغال زایی در این خطه صنایع تبدیلی باید رونق یابد.

احسان خاندوزی در آیین بهره‌برداری از مجتمع گاوداری یک هزار راسی گلستان که با حصور صلبی مدیر کل اقتصاد و دارایی گلستان و ترک فرماندار کردکوی در جمع خبرنگاران  گفت که: لبنیات، میگو و صنایع دستی از جمله ظرفیت های استان گلستان است که باید صنایع تبدیلی در این بخش رونق یابد.

وی با ذکر این مطلب که خام فروشی برای این استان دستاورد زیادی برای گلستان ندارد، بیان داشت: اگر خواهان اشتغال پایدار و کاهش بیکاری در سطح استان هستیم باید صنایع تبدیلی را گسترش دهیم.

خاندوزی اظهار داشت: افتتاح مجتمع گاوداری گلستان یک نمونه از رونق صنایع تبدیلی در این استان است.

این مقام مسوول در ادامه تصریح کرد: تکمیل طرح های نیمه تمام با درصد بالای پیشرفت از جمله برنامه های دولت برای این استان محسوب می شود.

سید احسان خاندوزی به منظور شرکت در برنامه‌های روز دوم سفر هیات دولت در گلستان با حضور در روستای «سرطاق» با اهدای گل و خواندن فاتحه یاد شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشت.

وزیر امور اقتصادی و دارایی همزمان با دومین روز سفر هیات دولت به استان گلستان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر از کنارگذر شرقی بندرگز، ساحل بندرگز و رودخانه نوکنده هم بازدید کرد.

افتتاح متمرکز چند طرح عمرانی و اقتصادی به همراه نشست با نخبگان واقشار تاثیرگذار شهرستان بندرگز از جمله برنامه‌های دیگر وزیر اقتصاد و دارایی در دومین روز سفر هیات دولت به استان گلستان است.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رییس‌جمهور در دور دوم سفرهای استانی برای دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح هزاران پروژه کلان، متوسط و کوچک استان گلستان، صبح دیروز پنجشنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان وارد این استان شد.

طبق اعلام استاندار گلستان، در دور نخست سفر رییس‌جمهور به گلستان بیشترین مصوبات بین استان‌های کشور برای استان گلستان اختصاص یافت.

افتتاح لایروبی کانال ارتباطی دریا و خلیج گرگان، افتتاح متمرکز پروژه‌های آب، برق و فاضلاب از جمله بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب گنبدکاووس پس از ۳۰ سال، شروع مجدد عملیات اجرایی پتروشیمی گلستان پس از ۱۸ سال، از جمله برنامه‌های روز اول سفر استانی رییس جمهور در گلستان بود.

شماری از وزیران و معاونان رییس‌جمهور، آیت‌الله رییسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۶:۲۶ ب.ظ

دیدگاه