مهندس آذری مدیرکل فرودگاههای گلستان تاکیدکرد:افزایش پرواز وخدمت رسانی همچنان در دستورکار فرودگاههای گلستان/ ۶دی پروازاصفهان و رشت

البرز گلستان / مهندس رامین آذری  مدیرکل فرودگاه‎های استان گلستان امروز درسومین نشست مدیر کل فرودگاههای استان گلستان با دفاتر فروش بلیط شرکتهای هوایی و چارتر کننده پرواز برای هماهنگی و برقراری پرواز مسیر اصفهان گرگان و بالعکس و مسیر رشت گرگان و بالعکس  اظهار داشت:صدای هواپیما توسعه به همراه دارد.

وی افزود: موتور محرکه جهش اقتصادی یک منطقه فرودگاه می باشد و هر جا مسیر پرواز بیشتر باشد توسعه بیشتر است.

مهندس آذری  از افزایش ۲ خط پروازی جدید از فرودگاه گرگان خبر داد وگفت: پرواز اصفهان از گرگان یکشنبه‎ها و چهارشنبه‎ها و پرواز رشت از گرگان جمعه‎ها قبل از ظهر خواهد بود و نخستین پرواز ما از ۶ دی ماه اتفاق خواهد افتاد.

آذری تصریح کرد: در ۲ ماه گذشته تامین اعتبار و آغاز عملیات اجرایی سیستم فرود با دستگاه ILS را با اعتباری بالغ بر ۳۳۵ میلیون تومان انجام شده است.

مدیرکل فرودگاه‎های استان گلستان درباره فعالیت های انجام شده در مرکز استان گفت: تامین اعتبار و آغاز عملیات اجرایی سیستم کمک ناوبری DVOR با اعتبار ۱۲۰ میلیون، تحویل کابل و تجهیزات برق رسانی به سایت‎های ISL  و  DVOR با اعتبار ۴۲۰ میلیون تومان، تامین اعتبار و آغاز عملیات اجرایی چراغ‎های اپروچ با ۱۹۰ میلیون تومان، ۲۸ کیلومتر کابل چراغ‎های اپروچ با اعتبار ۱۹۰ میلیون تومان را در طی دو ماه گذشته دنبال کردیم.

مهندس آذری  از دیگر جمله فعالیت های این اداره کل  تکمیل جدول‌کشی و رنگ‎آمیزی، بهسازی سرویس‎های بهداشتی، سیستم کنفرانس سالن photo_2016-12-06_19-35-47جلسات و سامانه پیامک ۱۹۹ فرودگاه گرگان، تامین اعتبار جاده حفاظتی فرودگاه گرگان و احداث و تکمیل موتورخانه برق اضطراری فرودگاه کلاله از جمله اقداماتی بود که در زیر ساخت‎های فرودگاه‎های استان گلستان در ماه‎های اخیر نام برد.

وی از افزایش پروازهای استان گلستان خبر داد و گفت: پروازهای اداره کل فرودگاه‎های استان گلستان با ۶۴ درصد افزایش به هفته‎ای ۷۴  پرواز رسید که از این تعداد ۷۰ پرواز مربوط به فرودگاه گرگان و ۴ پرواز هفتگی در فرودگاه کلاله است.

مدیرکل فرودگاه‎های استان گلستان تصریح کرد: مقاصد پروازهای فرودگاه گرگان شامل تهران، مشهد، زاهدان، اصفهان، رشت و عتبات عالیات است و فرودگاه کلاله تنها به مقصد تهران پرواز می‎کند.

آذری تاکید کرد: مقاصد پروازی فرودگاه گرگان با اضافه شدن شهرهای رشت و اصفهان به شش مقصد داخلی و خارجی رسیده و مسیرهای جدیدتری نیز در حال پیگیری می باشد.

وی ادامه داد: ما بفکر پرواز زیاد نیستیم  بلکه ما بفکر کمک به توسعه استان و منطقه هستیم.

مهندس آذری تاکید کرد:یکی از مهمترین عوامل در ایجاد مسیر پروازی جدید در فرودگاهها استقبال مردم بوده و قطعا در هر مسیری که شاهد این استقبال باشیم تمام کوشش خود را برای تحقق این مهم انجام خواهیم داد.

مدیر کل فرودگاه‎های استان گلستان تصریح کرد: این پروازها در شناساندن و جذب گردشگری استان را معرفی می کند وباچارتر کردن مسیرها می توان به توسعه استان کمک کرد.

وی افزود: نخستین مسیر پروازی در کشور براساس جابه‎جایی مسافر مهرآباد تهران دارد و از این نظر ما فعلارتبه ۲۱  کشور را در ششماهه اول داریم  که با تلاش شبانه روزی بزودی شاهد تغییراتی در این رتبه می شویم

آذری مدیر کل فرودگاه‎های استان گلستان اظهار داشت: پیشرفته بودن ما نشان می‎دهد تنها به فکر این نیستم که پروازها را بیشتر کنیم بلکه به دنبال توسعه هستیم.

وی ضمن بیان اینکه پرواز پایدار بستگی به پذیرش مسافردارد  گفت : ما بدنبال پایدار کردن پروازهای داخلی مخصوصا پروازهای خارجی از جمله استانبول می باشیم. و ما وظیمان ایجاد بستر است.

مهندس آذری با بیان اینکه پروازهای هوایی در بخش گردشگری گلستان و گرگان می‎تواند مثمرثمر باشد، یادآور شد: از نظر گردشگری در کشور شناخته شده نیست و با وجود اینکه مکان‎های ناب گردشگری را داریم و این مهم به پروازها  کمک کند

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۲۴ ب.ظ

دیدگاه