مهندس مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی گلستان: کمربندی گرگان یکی از پروژه های مهم حوزه حمل و نقل استان، که از اهمیت ویژه ای در جهت رونق اقتصادی منطقه برخوردار است

البرز گلستان/مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی، گفت: در سال جاری پنج محور اصلی استان در راستای تحقق منویات معظم له و رونق اقتصادی منطقه و با پیگیری های ملی و استانی جزو پروژه های اقتصاد مقاومتی قرار گرفت.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس”ابراهیم مبارک قدم” در دومین جلسه شورای هماهنگی حمل و نقل استان به میزبانی اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ کشور در گرگان، افزود: این محورها شامل بهسازی شاهرود به محور شمال به طول پنج کیلومتر، احداث باند دوم کردکوی- بندرترکمن به طول هشت کیلومتر، تعریض محور آق قلا به گنبد به طول ۲۰ کیلومتر، بهسازی محور اصلی رامیان – اولنگ به طول ۱۰ کیلومتر و تعریض و احداث بزرگراه در محور گالیکش – تنگراه به طول ۱۰ کیلومتر خواهد بود.

وی ، طول این پروژه ها را ۵۳ کیلومتر اعلام کرد و گفت: در گذشته فقط ۱۰ کیلومتر آن جزو پروژه های اقتصاد مقاومتی قرار داشته که با پیگیری های مسوولان استانی و ملی این رقم به ۵۳ کیلومتر افزایش یافته است.

رئیس شورای حمل و نقل گلستان اظهارداشت: کمربندی گرگان نیز یکی دیگر از پروژه های مهم حوزه حمل و نقل استان است که از اهمیت ویژه ای در جهت رونق اقتصادی منطقه برخوردار است و در تلاشیم تا این پروژه هم جزو پروژه های اقتصاد مقاومتی قرار گیرد.

مبارک قدم، اهمیت تکمیل و بهره برداری هرچه سریع تر از کمربندی گرگان را به جهت ایجاد منطقه آزاد و بندرخشک اینچه برون و ازدیاد ترافیک ترانزیتی از این مسیر و تحقق مطالبات مردمی، لازم و ضروری دانست.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۵:۱۱ ب.ظ

دیدگاه