ناخدا خسروی نماینده نیروی دریایی راهبردی آجا در افتتاحیه هفته سلامت شهرستان کرد کوی:ما باید قدردان مجاهدان فی سبیل الله در عرصه سلامت و امنیت باشیم

کدخبر:۷۷۱۰۲

البرز گلستان/ناخدا خسروی نماینده نیروی دریایی راهبردی آجا در افتتاحیه هفته سلامت شهرستان کرد کوی بیان داشت:

سلامتی و امنیت دو نعمت مخفی در زندگی انسان‌ها می باشد. ما باید قدردان مجاهدان فی سبیل الله در عرصه سلامت و امنیت باشیم. شهدای مدافع سلامت ثابت نمودند که در بحرانی ترین شرایط کرونا و به تعبیری جنگ بیو تروریسم بین المللی، با نثار جان خود فدائیان ملت و ولایت هستند. شهدای امنیت و جبهه مقاومت نیز ثبیت نمودند نیروهای مسلح ج.ا‌ایران مشت پولادین ولایت و ملت بر هیمنه پوشالی ابرقدرتها هستند. عملیات وعده صادق، مصداق عینی وعده الهی بود. با صدور فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تنبیه رژیم صهیونیستی متجاوز، موشک ها و پهپاد های ایران اسلامی همچون تیغه ذوالفقار ولایت بر فرق گنبد آهنین فرود آمدند و آسمان تیره و تار این رژیم کودک کوش، از غرش و خروش موشک های نقطه زن سپاه پاسداران، به ستوه آمد. و موشک ها مسیر کربلا به سمت قدس شریف را برای جهانیان ترسیم نموند. “آن جایی امام ره فرمودند راه قدس از کربلا می گذرد”.

جا دارد از تمامی شهدای گرانقدر، جانبازان، ایثارگران و آزادگان جبهه حق علیه باطل یاد کنیم چرا که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

زمزم دل و زمزمه کلاممان زلال پاک ولایت است و راه سرخ شهادت، پس همچون سردار دلها حاج قاسم سلیمانی عاشقانه میگوییم:

ما ملت امام حسین ع هستیم، ما ملت شهادتیم.

هستیم با ولایت تا مرز بینهایت.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۷ ب.ظ

دیدگاه