رمضانعلی الوند مدیرموکب حضرت علی اکبر ع استان گلستان خبر داد: موکب حضرت علی اکبر ع در تمامی مشکلات بویژه در حوادث مترقبه به مردم کمک خواهدکرد

پویش مهر اربعین باکمک های مومنانه و مواسات به مردم/ موکب حضرت علی اکبر ع در تمامی مشکلات بویژه در حوادث مترقبه به مردم کمک خواهدکرد.
البرز گلستان  رمضانعلی الوند مدیرموکب حضرت علی اکبر ع استان گلستان گفت: موکب حضرت عای اکبرع هرساله اربعین در کربلای معلی میزبان کمک به زائران بوده است و امسال به دلیل شیوع بیماری منحوس کرونا و مشکلات اقتصادی،به فرمایشات مقام معظم رهبری کمک مومنانه و مواسات ، در شب شهادت امام حسن عسگری و شب تاج گذاری امامت و ولایت صاحب العصرعج اقدام به توزیع ۱۰۰ بسته اقلام معیشتی و ۱۰۰ بسته لوازم التحریردر مقاطع تحصیلی برای نیازمندان اقدام نمود.
مهندس الوند در ادامه با اشاره به اینکه این اقلام از قبیل حبوبات ، برنج ،روغن،شکر، پروتئین هاو مواد شوینده ،کیف، دفتر،مداد و… می باشد افزود : بیش از ۷۰۰ میلیون ریال جهت کمک به مردم و دانش اموزان نیازمند و محروم در این شب با عظمت توزیع گردید.
وی یکی دیگر از کارهای مهم موکب حضرت علی اکبرع رادربخش کمک به مردم در حوادث مترقبه دانست وافزود:این موکب در کنارمسئولان در حوادث مترقبه آمادگی داشته تااندکی از مشکلات مردم برداشته شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۵:۰۳ ب.ظ

دیدگاه