پیش‌قدم رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی گلستان: ۲۳۸طرح عمرانی، تولیدی و اشتغال‌زا در شهرستان آزادشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

البرز گلستان/حسین پیش‌قدم،رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی گلستان  ظهر امروز در مراسم افتتاح متمرکز پروژه‌های دهه فجر شهرستان آزادشهر اظهار داشت: در سال آینده شاخص بودجه هزینه‌ای استان گلستان ۲۵ درصد و شاخص بودجه عمرانی آن نیز ۲۴ درصد نسبت به سال ۹۴ رشد دارد.

وی با اشاره به افتتاح متمرکز پروژه‌های دهه فجر در آزادشهر افزود: ۲۳۸ طرح عمرانی، تولیدی و اشتغال‌زا در شهرستان آزادشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان تصریح کرد: سهم این شهرستان از محل اعتبارات تملک دارایی‌های استان در سال ۹۴ مبلغ ۱۴۶ میلیارد ریال بوده است که معادل ۶٫۵ درصد کل اعتبارات گلستان است.

پیش‌قدم گفت: استکبار جهانی در ۳۷ سال گذشته علیه انقلاب اسلامی کارشکنی‌های زیادی داشت و اقتصاد مقاومتی از بهترین راهکارها برای مقابله با این کارشکنی‌ها است.

به گفته وی، استکبار جهانی که پیروزی انقلاب اسلامی را علیه منافع خود می‌دید، تلاش زیادی برای ضربه زدن به انقلاب نوپای ملت ایران انجام داد که ترور شخصیت‌ها، جنگ تحمیلی و اعمال تحریم‌های ظالمانه از مهم‌ترین اقدامات استکبار برای مقابله با انقلاب اسلامی و جلوگیری از گسترش انقلاب به دیگر کشورها است.

پیش‌قدم اظهار کرد: باوجود کارشکنی‌های دشمنان، انقلاب اسلامی در سایه استقلالی که امام راحل (ره) برای ملت به ارمغان آورد، موفقیت‌ها و دستاوردهای خوبی در حوزه‌های مختلف به دست آورده است.

وی با اشاره به سرانجام رسیدن برجام و اینکه اکنون نیز استکبار جهانی نمی‌خواهد برجام به‌خوبی اجرا شود، تصریح کرد: تنها راهکار مقابله با کارشکنی‌های استکبار جهانی، توجه جدی به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری انقلاب است.

پیش‌قدم خاطرنشان کرد: امروز دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را برای رونق تولید و اشتغال در سایه اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی معطوف کرده است که در این نوع اقتصاد ضمن توجه و بهره‌مندی از توانمندی‌های مردم، از مراودات بین‌المللی نباید غافل بود.

در ادامه این مراسم فرماندار آزادشهر نیز گفت: ۲۳۸ طرح تولیدی، اشتغال‌زا و اقتصادی بااعتباری بیش ۴۸ میلیارد تومان در شهرستان آزادشهر به بهره‌برداری رسید که در همین راستا ۶۳ نفر مشغول به کار شدند.

1454926293_img_4594

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲:۱۹ ب.ظ

دیدگاه