دکتر شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان :تغییر در مدل تعرفه تلفن ثابت کمک بزرگی به توسعه ارتباطات مخابراتی و بازسازی ، ظرفیت سازی و نوسازی شبکه رادر بر خواهد داشت

کد خبر:۵۶۴۰۲

در نشست مدیر مخابرات منطقه گلستان با خبرنگاران پیشکسوت استان :
البرز گلستان/رسانه ها نقش مهمی در تحقق برنامه های توسعه ای مخابرات خواهند داشت

در نشست مدیر مخابرات منطقه گلستان با تعدادی از خبرنگاران پیشکسوت استان به همکاری رسانه ها با مخابرات در راستای تحقق برنامه های توسعه ای تاکید شد.
به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، دکتر غلامعلی شهمرادی که در جمع خبرنگاران پیشکسوت استان سخن می گفت : با اشاره به نقش و جایگاه رسانه در تحقق اهداف سازمان های خدمت رسان به ویژه مخابرات گفت : آگاهی بخشی افکار عمومی و تبیین عملکرد ها و اقدامات انجام شده می تواند موانع را از سر راه توسعه و پیشرفت مخابرات بردارد.
وی گفت: تغییر در مدل تعرفه گذاری خدمات تلفن ثابت یکی از مسائلی است که درصورت اجرا کمک بزرگی به توسعه ارتباطات مخابراتی کرده و بازسازی ، ظرفیت سازی و نوسازی شبکه رادر بر خواهد داشت .
مدیر مخابرات منطقه گلستان تلاش رسانه ها در جهت اقناع سازی نهادهای تصمیم گیرنده بر تغییر مدل تعرفه گذاری خدمات مخابرات را خواستار شد و گفت : در مدل پیشنهادی مخابرات مقرر نیست هزینه کارکرد تلفن افزایش یابد بلکه بین مشتریان خانگی و تجاری تفاوت ایجاد شده است.
دکتر غلامعلی شهمرادی همچنین از افزایش سرقت تجهیزات مخابراتی نیز بعنوان چالش بزرگ مخابرات سخن گفت : و افزود: نیاز است رسانه به کمک مخابرات آمده و با برشمردن اثرات زیانبار سرقت برای مخابرات ، اختلال در خدمت رسانی را ازجمله مشکلات بزرگی دانست که در اثر سرقت ها ی مکرر ایجاد شده است .

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۸:۴۵ ب.ظ

دیدگاه