رجایی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی گلستان:نیاز هست همه با هم درکمک به رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه بشتابیم

?جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه سازمان جهادکشاورزی گلستان برگزار شد

البرز گلستان این جلسه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع، مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه، مدیر حوزه ریاست و اعضای شورای پایگاه بسیج حضرت امیر(ع) و گروه جهادی حیدریون سازمان جهادکشاورزی استان گلستان امروز ۳ اردیبهشت ۹۹ در محل این سازمان برگزار شد.

?در این جلسه ابتدا علی اکبر اسفندیاری مدیر حوزه ریاست، حقوقی و مجلس سازمان در خصوص دلایل برگزاری جلسه و تشکیل این ستاد توضیحاتی ارائه و به ویدئو کنفرانس دیروز مسوولان سازمان با نماینده ولی فقیه، مسوول گروه جهادی حیدریون و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهادکشاورزی اشاره کرد و اهداف مهم این امر را تشریح کرد.
?وی افزود: همکاران، خیران، تشکل ها، تعاونی ها و…بخش کشاورزی می توانند در این رزمایش شرکت کنند.

?در ادامه حجت الاسلام سایری مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان به سخنان و منویات مقام معظم رهبری و به مواسات که کمک به نیازمند با توجه به نیازی که خود فرد دارد اشاره و بر آمادگی حوزه نمایندگی ولی فقیه و همکاران در اجرای این رزمایش تاکید کرد.

?محمدتقی رجایی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان گلستان  با تایید و تاکید بر موارد مورد اشاره در جمع بندی جلسه گفت:
?با توجه به شرایط کشور و استان در روزهایی که درگیر ویروس کرونا هستیم و این خود موجب ایجاد مشکلاتی برای مردم و قشر ضعیف جامعه و به ویژه همکارانی که با مشکلات اقتصادی و معیشتی درگیر هستند شده است، نیاز هست همه با هم با هر بضاعتی که داریم به کمک این عزیزان بشتابیم.

?وی افزود: در این رزمایش که تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت کارکنان خانواده جهادکشاورزی و… به دو صورت نقدی و غیرنقدی می توانند کمک های خود را اهدا کنند و در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

?رجایی تصریح کرد : برای برگزاری صحیح و اصولی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه؛ عملیات اجرایی ستاد استانی و شهرستانی در روزهای آینده شکل می گیرد؛ کمک های نقدی با افتتاح حسابی که در یکی از بانک های استان صورت می گیرد و با اعلام شماره حساب آن دریافت آن شروع می شود و همچنین کمک های غیرنقدی توسط پشتیبانی و پایگاه بسیج ستاد و شهرستان های خانواده جهادکشاورزی استان جمع آوری خواهد شد.

?معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان گلستان اضافه کرد: برای همکارانی که تمایل دارند از حقوقشان مبلغی کسر و به این امر اختصاص یابد سازوکار آن اعلام خواهد شد.

?وی از شناسایی همکاران شاغل و بازنشسته نیازمند که در اولویت اول قرار دارند، برای اهدای کمک های وصولی در مراحل بعدی خبر داد.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۴:۵۱ ب.ظ

دیدگاه