معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر :مدیران صنعت برق با بدهکار کردن خودشان این صنعت را سر پا نگه داشتن / ما ملزم هستیم این چراغ را نگذاریم خاموش شود

به گزارش پایگاه خبری البرز  گلستان مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت توزیع برق استان گلستان با حضور طهماسبی معاونت سیاسی امنیتی استاندار گلستان و خوش خلق معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر و قاسمی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر ومهندس شهابی مدیر عامل قبلی و مهندس نصیری مدیر عامل جدید توزیع نیروی برق  و مهندس افضلی مدیر برق منطقه ای مازندران و گلستان سایر مدیران استانی و شهرستانی برگزار گردید.

مهندس خوش خلق معاون هماهنگی نظارت بر توزیع شرکت توانیردر این مراسم در ابتدا بیان نمود که : سلامت و امنیت و برق تا وقتی که هست قدرش را نمی دانیم  وقتی رفت متوجه مشویم چه اتفاقی می افتد وی در ادامه افزود: تولید نوردر همه جاها برق حضور دارد نعمتی هست و شاید کم نظیر است
وی همچنین تعداد مشترکین برق در سطح کشور را در حدود ۳۲ میلیون مشترک اعلام نمودو مقدار برق تحویلی به مردم را ۲۰۰میلیارد کیلو وات درسال اعلام نمود.
معاون هماهنگ کننده توانیر در باره رشد اقلیمی برق اظهار نمود: با توجه به رشد اقلیمی سرمایشی وگرمای که در کشور بوجود می آید پیک مصرف برق از شب به روز رسیده و دوران پیک برق در بازدهی ۱۰۰روزه شروع می شود و امسال عملا ازبهار شروع شده و شدتش زیاد شده است .
خوش خلق در باره بالاترین میزان مصرفی برق در کشور بیان نمود: در مقطعی  امسال ما تا ۵۰۰۰۰هزارمگاوات تجربه کردیم ضمن آنکه آمادگی داشته این تا ۵۱۵۰۰هزارمگا وات را نیز تجربه کنیم .
وی ضمن تشکر از مردم کشورمان بخاطر مدیریت برق بیان داشت: از نیمه مرداد به سرازیری پایین آمدن هوا می افتیم و صنعت برق تمام تلاش خود را کرده تا خادم خوبی برای مردم باشد ضمن اینکه هر ۱۰سال یکبار تمام تاسیسات برق ۲برابر شده است. ما در اوایل انقلاب هفت هزار مگاوات ظرفیت  داشتیم و امروز ۷۰ هزار مگاوات تولید نصب شده است.
معاون هماهنگ کننده شرکت توانیر در باره ورودی و خروج منابع اقتصادی بیان داشت : ورودی و خروجی منابع اقتصادی ما خیلی پوشش نمی دهد و این تاسیسات بدون باز سازی و توسعه جای مشکل بوجود می آورد بخاطر اینکه ورودی و خروجی کار تطبیق ندارد.

وی ادامه داد: ما به اندازه یک باطری قلمی از مردم در طول ۲۴ ساعت پول نمی گیریم ما در کشور حدود ۱۰هزار تومان متوسط پول برق می گیریم  و در سبد خانوار در یک ماه این عدد چیزی را پوشش نمی دهدو الان خطوط ۴۰۰ برای یک کیلومتربیش از ۱میلیارد تومان یعنی هر دکل حدود  ۴۰۰ میلیون تومان هزینه دارد. صنعت برق هر چه در بضاعت دارد مدیرانشان  تلاش کردندبا بدهکار کردن خودشان  این صنعت را سر پا نگه دارند و ما ملزم هستیم این چراغ را نگذاریم خاموش شود.

وی در خاتمه ضمن تشکر از مهندس شهابی و مهندس حیدری  مهندس نصیری را بعنوان مدیر عامل شرکت توانیر گلستان معرفی نمود

IMG_8570IMG_8584

IMG_8581IMG_8571

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۳:۵۶ ب.ظ

دیدگاه