ربیعی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان درجمع گروه خبری فجر گلستان :انقلاب اسلامی عزت . استقلال . شرف و حرمت برای ما به ارمغان آورده

البرزگلستان / محمود ربیعی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان امروز با حضور درجمع گروه خبری فجر گلستان در  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

مهندس ربیعی در ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از این حرکت گروه خبر فجر گلستان که در راستای انعکاس فعالیت های دهه فجر تشکیل گردید خواستار ادامه فعالیت این گروه در سطح استان شدند.

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران انقلابی بود که بیشتر بر مبنا و پایه فرهنگی انجام گردید تا سیاسی و اقتصادی

ربیعی در باره کارهای انجام شده از اوّئل انقلاب اسلامی تا کنون اظهار داشت : بین سالهای ۵۷تا۹۴ اتفاقات بزرگی رخ داده است که همه اینها نشانگر عظمت و بزرگی و توانمدی ملت ایران را می رساند.

وی تاکید کرد: که همه این موارد مرهون خون شهدا انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و حضور مستمر و محکم مردم بوده است .

ربیعی در ادامه افزود: باید سعی کنیم نکاتی که تلاش کردیم به آن دست پیدا کنیم و لی استکبار مانع شده بود در یک تلاش مضاعف جبران کنیم.

IMG_7021

وی ضمن بیان اینکه انقلاب اسلامی عزت . استقلال . شرف و حرمت و خیلی چیزهای که نداشتیم برای ما به ارمغان آورده است تاکید کرد : انقلاب اسلامی باید تقویت شود و هر چه قدر برای این مردم کار کنیم باز بدهکاریم و این مردم ولی نعمت ما هستند.و مشروعیت ما به این مردم برمی گردد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان در باره  رابطه حق و تکلیف مردم به دولت و دولت به مردم بیان داشت: همه مردم به گردن دولت حق دارند چه درزمینه ایجاد امنیت و اقتصادی و فرهنگی و دولت نسبت به مردم  خواستار همراهی و همدلی و همکار ی و مساعدت مردم به نظام می باشد.

و ی در باره نقش مردم در ۸سال دفاع مقدس ابراز داشت : مردم در ۸سال دفاع مقدس حق خود را خوب انجام دادند و دولت نیز باید حق مردم را بیشتر از همیشه ادا کند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط امروز دولت باید حداقل های ممکن را برای مردم به ارمغان بیاورد.

ربیعی در باره جشن دهه فجر اظهار داشت : اعتقاد داریم جشن دهه فجر فقط متعلق به دولت نیست بلکه یک جشن مردمی است و خود مردم نیزباید این جشن را اداره کنند.

وی تصریح کرد:در بحث دهه فجر  نباید دولت و ملت را جدا کنیم.و بزرگترین سرمایه در کشور نیروهای انسانی می باشد که می توانند انقلاب را همچنان به پیش ببرند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان ضمن بیان اینکه نفت در این ۳۶ سال انقلاب نتوانست ما را نگه دارد بلکه وجود آدمها و نیروهای انسانی و مومن که در کشور بودند ما را نگه داشتند بیان داشت : تمامی سرمایه اقتصادی ما از بین می رود ولی مردمی متدین و با ذکاوت و بانگیزه و با هوش بالا هستیم که مار انگه می دارند.

وی در خاتمه بیان داشت :در مسئله برجام در انقلاب اسلامی ما جهش بوجود آمده واگر بتوانیم روی نیروی انسانی خوب کار کنیم  می توانیم حتی دنیا را به تسخیر خود در بیاوریم.

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۷:۲۴ ب.ظ

دیدگاه