برگزاری مانور سراسری و کشوری پدافند غیر عامل در شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان

‍ برگزاری مانور سراسری و کشوری پدافند غیر عامل در شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان…..

به گزارش خبر نگار حوزه انرزی البرز گلستان امروزه در صنعت برق به عنوان یک زیر ساخت اساسی کشور که کلیه صنایع ، سازمانها، مراکز تولیدی و همینطور زندگی روزمره عموم مردم وابستگی بسیار به صنعت برق دارد ، شرکت های توزیع برق در جهت آماده سازی ، کاهش آسیب پذیری و تامین پایدار نیروی برق در زمان حوادث و بحران، طبیعی و نظامی، پداوند غیر عامل را یک اساس ، سازو کار جدی و سرلوحه ی سیاست های درون سازمانی خود قرار می دهد. بر همین اساس و همسو با هفته پدافند غیر عامل، در شرکت توزیع استان گلستان و در تاریخ ۱۲ آبان مطابق با زمانبندی مقرر در جهت هوشیاری، آماده سازی و اقدامات موثر و همه جانبه در زمان بحران، مانور پدافند غیر عامل با نام مبارک یاصاحب الزمان (عج) برگزار شد..
مانور مورد نظر که توسط معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان گلستان، مهندس بهرام قائمی مدیریت گردید تعداد شش فیدر بیست کیلو ولت حساس و مهم به صورت همزمان قطع شدند.
در این مانور مهم کشوری و حائز اهمیت که راس ساعت ۱۴:۰۰ برگزار شد ،مناطق حساس با مرکزیت سایت هوایی از کردکوی، ساختمان استانداری گرگان ، ایستگاه گاز قلعه جیق گمیشان، صدا و سیمای گنبد، بیمارستان آزادشهر و بیمارستان کلاله با دستور مهندس قائمی قطع و در کمترین زمان ممکن مشترکین حساس مورد نظر توسط ژنراتورها برقدار شدند.
تمرین آمادگی کامل در زمان بحران، تست تجهیزات و در پس آن تعمیرات پیشگیرانه از نقاط قوت و حائز اهمیت این مانور بوده است..

 

✍تهیه گزارش مهندس حسین مصدق خبرنگار حوزه انرزی

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۷:۲۶ ق.ظ

دیدگاه