نظری معاون امور منابع انسانی و پشتیبانی آموزش و پرورش گلستان خبر داد: برگزاری اولین نشست روسای کانونهای بازنشستگی فرهنگیان شهرهای استان/ شروع بررسی پرونده بازنشستگان فرهنگی سال۹۹ از اول مرداد سالجاری

برگزاری اولین نشست روسای کانونهای بازنشسگی فرهنگیان شهرهای  استان در اداره کل آموزش و پرورش با حضور مدیران دو دستگاه

به گزارش البرز گلستان در راستای بررسی مشکلات بازنشستگان فرهنگی و بررسی صدور احکام بازنشستگان و رسیدگی به کانون های بازنشستگان فرهنگی اولین نشست مدیران صندوق بازنشستگی و اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان در محل صندوق با حضور براری مدیر صندوق بازنشستگی استان و پهلوانی معاون صندوق و نطری معاون امور منابع انسانی و پشتیبانی آموزش و پرورش و قذمنان مدیر امور اداری آموزش و پر.رش و افتخاری مدیر گروه خبر البرز گلستان و از فرهنگیان بازنشسته و مشاور فرهنگی صندوق و مکاری مدیر روابط عمومی صنذوق برگزار شد

در این نشست قدرت نظری ضمن قددرانی از زحمات صندوق بازنشستگی استان در راستای تسریع صدور احکام بازنشستگان سعی وافر دارند تشکر و قدر دانی کرد.

وی افزود: نگاه حاکمیت باید در درجه اول به آموزش و پرورش باشد  زیرا که تمامی علما توسعه معتقدند مسیر و ریل توسعه از نیروی انسانی که خواستگاه آن آموزش و پرورش می باشد.

معاون امور منابع انسانی و پشتیبانی آموزش و پرورش گلستان افزود: از طریق آموزش و پرورش می توان به توسعه رسیدو توسعه آموزش و پرورش باید گفتمان غالب باشد.

نظری گفت : پرونده فرهنگیان  نزدیک به بازنشستگی جهت چابک سازی در فرآیند از چند ماه زودتر انجام می شود.

وی تعداد بازنشستگان سال ۹۹ را در حدود ۱۷۰۰ نفر اعلام کرد که مقرر شد رسیدگی به این پرونده ها از اول مرداد با همکاری صندوق بازنشستگی استان انچام  شود.

نظری  در ا دامه تاکید کرد: در جهان بازنشستگان در دیافت خدمات عمومی در الویت اول هستند و و الویت کار ما نیز بازنشستگان می باشد  و از نظر ما فرقی بین شاغل و بازنشسته وجود ندارد.

وی همچنین از قرار داد پرداخت وام توسط بانک قرض الحسنه مهر و رسالت به شاغلین و بازنشستگان خبر داد.

معاون امور منابع انسانی و پشتیبانی آموزش و پرورش گلستان خاطرنشان کرد: مقرر شد جلسات  اموزش و پرورش استان و صندوق بازنشستگی هر سه یکبار در یکی از دوسازمان برگزار گردد. ضمن آنکه بازدیدی از شهر های مختلف توسط دو دستگاه از کانونهای بازنشستگی فرهنگیان جهت رفع مشکلات تجهیزاتی و مکانی انجام شود.

وی در خاتمه از برگزاری اولین نشست روسای کانونهای بازنشسگی فرهنگیان شهرهای  استان در اداره کل آموزش و پرورش با حضور مدیران دو دستگاه خبر داد.

 

خبررحمید یزدانی

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۷ ق.ظ

دیدگاه