طهماسبی معاون استاندارگلستان در میز گرد تخصصی هفته افشای حقوق بشر آمریکایی: امریکا و استکبار جهانی در طول سالهای متمادی علیه ملتهای مظلوم وملت ایران نقض حقوق بشرداشته

البرز گلستان / به مناسبت  ششم الی دوازدهم تیرماه که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان هفته افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است. به همت شورای هماهنگی تلبیغات اسلامی استان گلستان میزگردی تخصصی با حضور دکتر کاظم غریب آبادی، کارشناس مسائل سیاسی و معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر کشور و  طهماسبی، معاون سیاسی استانداری گلستان  وتاری جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان و چند تن از کارشناسان اصحاب رسانه در محل سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

در این میز گرد طهماسبی معاون سیاسی و امنیتی اجتماعی استاندار ی گلستان اظهار داشت :مردم مامی دانند امریکا و استکبار جهانی بانقض حقوق بشر در طول سالهای متمادی علیه ملتهای مظلوم خصوصا ملت مظلوم ایران روا داشته است .

وی افزود:مردم ما کودتا۲۸ مرداد ۱۳۳۲ را علیه ملت ایران وهمچنین در حین انقلاب نیز علیه انقلابیون بر خوردهای ناروارافراموش نمی کنند  وی همچنین بیان داشت : بعد از پیروزی انقلاب نیز ترورهای که در داخل کشور انجام شده است  هیچ محکومیتی از سوی مجامع بین المللی انجام نشده است .

طهماسبی سپس ادامه داد:در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور و باحمایت آمریکا جنگ نابرابر  و دفاع ۸ساله  که حزب بعث صدام علیه انقلاب اسلامی داشته و کودتای سال ۵۸نوژه و کودتای طبس  وتقدیم قریب ۲۰هزار شهید ترور و جانباز در نظام جمهوری اسلامی  را که با حمایت استکبار بوده است راملت ایران هرگزفراموش نمی کنند.

معاون سیاسی و امنیتی اجتماعی استاندار ی گلستان درباره نامگذاری این هفته توسط مقام معظم رهبری  بنام  هفته «حقوق بشر آمریکایی»تصریح کرد: ما نباید این روز را به یک هفته بسنده کنیم ونقض حقوق بشر که از سوی آمریکا و استکبار جهانی و رژیم جعلی و صهیونیستی اسرائیل علیه ملت مظلوم فلسطین و کشور ایران روا داشته است فراموش کنیم .

وی تاکید کرد: آمریکا این مظهر استکبار بعنوان اصلی ترین عامل نقض حریم و حرمت و حقوق انسانها چگونه می تواند مدعی حقوق بشر باشد

طهماسبی در خاتمه بیان داشت:همه ما از این ظرفیت بایداستفاده کنیم و رسانه های و فرهنگ مکتوب ما ونخبگان و علمای ما و عزیزانی که دل در گروه نظام جمهوری اسلامی بستند از این فرصت استفاده کنند تا چهره کریه کسانی که به ظاهر شعار حقوق بشری می دهند ولی در باطن علیه آن چیزی که شعار می دهند عمل می کنند.

IMG_1837

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۳:۰۹ ب.ظ

دیدگاه