فرماندار گرگان در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان خبر داد: لزوم برنامه ریزی در جهت نیازهای مسافرین ،تورسیم و زائرین در مرکز استان

البرز گلستان/به گزارش روابط عمومی امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر گرگان با حضور فرماندار، رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان و مدیر اداره میراث فرهنگی  و دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان و دستگاه های عضو در سالن اجتماعات فرمانداری گرگان برگزار شد.

فرماندار گرگان دراین جلسه به نقش گردشگری در توسعه شهرستان و استان تأکید کرد و سهم اشتغالزایی این بخش را از مباحث محوری توسعه استان برشمرد.

یحیی خاکی افزود: باید بتوانیم برنامه ها را در جهت نیازهای مسافرین ،تورسیم و زائرین برنامه ریزی نماییم و ضروری است بسترسازی های لازم نیز در این مهم صورت گیرد .

رییس ستاد خدمات سفر شهرستان گرگان، گردشگری را یکی از مؤلفه های مهم شهرستان برشمرد و گفت: آماده سازی این بستر زمینه ساز ورود و ماندگاری همه کسانی خواهد شد که وارد گرگان می شوند و می خواهند به زیارت علی بن موسی الرضا(ع) روند و نیاز است برنامه ریزی برای سال جدید از همین امروز آغاز شود .

فرماندار گرگان افزود: زیباسازی نیز می تواند یکی دیگر از مؤلفه ها باشد و در این زمینه باید بسترهایی که وجود دارد را احصاء و احیاء نماییم و باید سرلوحه کار قرار گیرد .

وی همچنین وجود افراد کارتن بدست درمبادی ورودی وخروجی شهرزیبنده گرگان ندانست و به مدیریت یکپارچه شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: باید هر برنامه و تفاهم نامه ای که می خواهد در مرکزاستان از سوی مدیران صورت گیرد با هماهنگی فرمانداری اجرا شود تا ما شاهد مدیریت یکپارچه در شهرستان باشیم .

فرماندار در ادامه از اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان خواست نسبت به ارسال برنامه سال ۹۵خود تا پایان آذرماه اقدام نمایند تا مادر سال آینده شاهد ارتقاء کیفیت خدمات به همه مسافران در گرگان باشیم.

گفتنی است این جلسه به جهت هماهنگی و برنامه ریزی برای نوروز ۹۵ و برگزاری جلسات کمیته ها در راستای برقراری ارتباط و ایجاد تعامل بین دستگاهی جهت خدمات رسانی و میزبانی مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی بنا به پیشنهاد کارگروه گردشگری  و دستور فرمانداری گرگان برگزار شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۷:۲۲ ب.ظ

دیدگاه