رئیس دانشگاه آزادعلی آباد کتول :بزودی اقدامات اولیه در زمینه اعزام اولین گروه دانشجویان مقطع دکترای به خارج از کشور به صورت توریسم آموزشی انجام می شوند.

به گزارش واحد فرهنگ و هنر پایگاه خبری البرز گلستان دکتر علیرضا لادن مقدم رئیس دانشگاه آزاد علی آباد کتول به همراه معاونین خود در یک مصاحبه مطبوعاتی با حضور اصحاب رسانه استان شرکت کرده و ضمن ارائه گزارشی از پیشرفتهای دانشگاه به سوالات  خبرنگاران حاضر در جلسه پاسخ دادند.

دکتر لادن مقدم در ابتدا ضمن ارج نهادن به حرفه خبرنگاری خبرنگاران را در ایران و جهان از عناصر مهم جامعه  نامید .

وی سپس بیان نمود: خبرنگاران در در اولین روزهای جنگ و زلزله و حادثه در مسئله وارد می شوند ودر انرژی هسته ای نقش خبرنگاران کمتر از مذاکره کنندگان نبود.

دکتر لادن ضمن بابیان مسئله که نه تنها ۱۷مرداد روز خبرنگار است بلکه هر روزی که یک خبرنگار در این دنیا بدنبال اطلاع رسانی جانش را از دست بدهد روزخبرنگار است  ادامه داد : ما باید همیشه شما را مد نظر داشته باشیم .

وی در بیان معرفی دانشگاه آزاد علی آبادکتول  و اهداف و برنامه هایش بیان داشت :دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد، دانشگاهی با رویکرد صنعتی است که آموزش، پژوهش و پرورش از ارکان اصلی آن محسوب می‌شوند. دانشگاه با هدف حرکت در مسیر توسعه و تولید دانش در جامعه گام برداشته و آرمان آن تربیت فارغ‌التحصیلان و متخصصانی است که به فضائل انسانی، اخلاقی و اسلامی آراسته باشند.

این دانشگاه در چهار مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا به ارائه مهارت‌ها، دانش‌ها و بینش‌های مورد نیاز دانشجویان می‌پردازد.
وی ادامه داد:دانشگاه خود را ملزم می‌داند با توجه به روند دگرگونی‌های شگرف در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، فن‌آوری و اجتماعی، نیازهای تازه و نوظهور آموزشی و پژوهشی جامعه را از طریق طراحی و توسعه دوره‌های آموزشی و خدمات متنوع با بهره‌مندی از فن‌آوری نوین و سیستم‌های پیشرفته آموزشی و همکاری با دانشگاه‌های مطرح جهان تأمین نماید.
دانشگاه به لحاظ مسوولیت ملی و اجتماعی، خود را متعهد به ارایه خدمات آموزشی، پژوهشی و عمومی در بالاترین سطح استانداردهای کیفی می‌داند و بر این باور است این مهم تنها با جذب و حفظ استادان نخبه و فرهیخته و افزایش توانمندی‌های مدیران و کارکنان به نتیجه مطلوب خواهد رسید.و
دانشگاه آزادعلی آباد کتول دانشگاه آزاد را درواقع نشان دهنده صرف فعل خواستن  میباشد..

وی در باره مو سین  اولیه دانشگاه در کشور بیان داشت : دانشگاه آزاد با پیشنهادحضرت آیت الله هاشمی و ۱میلیون تومان کمک مالی حضرت امام و بدون پشتیبانه دولتی و همه امکانات از پول شهریه احداث شده است.

دکتر لادن سپس بیان داشت :اگر دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی شریف معروف شدند با کمک شما خبرنگاران این اتفاق افتاده و شما می توانید با گزارش و اطلاع رسانی دانشگاه علی آباد را که یکی از دانشگاههای مطرح کشور می باشد در رسانه ها معرفی کنید.

وی افزود: از لحاظ کیفیت و کمیت هیچ کسری نداریم بلکه ما باید شناسانده شویم .

دکتر لادن مقدم تعداد رشته های مصوب را ۱۱۸رشته وتعداد دانشجویان این داتنشگاه ۵۸۰۰دانششجوی فعال و ۱۸۰نفر عضو ئیت علمی نام برد. و افزود: رشته کار آفرینی اولین واحدی می باشد که از سال ۹۲ دانشجوی دکتری پذیرفته است .

وی همچنین تعداد آزمایشگاه ها در دانشگاه را  ۳۵ فضا و تعداد کارگاه ها را ۳۰فضای کارآگاهی و کتابخانه های مستقل را ۵ واحد با ۹۰هزار جلد کتاب مکتتوب نام برد.

دکتر لادن مقدم  رئیس دانشگاه آزاد علی آباد کتول در خاتمه بیان داشت : بزودی اقدامات اولیه در زمینه اعزام اولین گروه دانشجویان مقطع دکترای به خارج از کشور به صورت توریسم آموزشی انجام می شوند. و همچنین سه مرحله نیز کرسی آزاد اندیشی تا کنون  در این دانشگاه برگزار گردید.

4_1999332874293084564_1999332874293084541

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۵ ب.ظ

دیدگاه