دکتر احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان :۲۲ بهمن متعلق به همه آحاد جامعه است و مصادره کردن آن خیانت به ملت محسوب می شود.

دکتر احمدی : انقلاب اسلامی متعلق به همه آحاد جامعه است و در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن فارغ از هرنگرش و جناح سیاسی در این حماسه بزرگ شرکت خواهیم کرد.

البرز گلستان حجت الاسلام و المسلمین احمدی، امروز (۱۴ بهمن) در جلسه برنامه ریزی برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شهرستان گرگان با حضور اعضای ذیربط و مدیران کل و نمایندگان دستگاه های اجرایی گفت: ۲۲ بهمن، تجلی حضور مردم در این صحنه بسیار مهم است که ثمره آن حضور باشکوه و پرشور در انتخابات هفتم اسفندماه و کنار صندوق های رأی خواهد بود.
وی با بیان اینکه دنیا نگاه خود را به راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن معطوف کرده است، افزود: دنیا تمام لنزهای دوربین خود را به سمت ایران تنظیم کرده تا حضور کمی و کیفی ملت ایران را در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه رصد کند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به توطئه های دشمن برای کمرنگ نشان دادن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: دشمنان، پوشاندن حقایق حضور عمومی و کمرنگ کردن این حماسه را سرلوحه کار خود قرار داده اند، اما مردم بی شک به این دیدگاه کور با حضور گسترده و عظیم خود پاسخی محکم و کوبنده خواهند داد.
وی با بیان اینکه نباید به افراد اجازه داده شود که این راهپیمایی بزرگ را به نفع خود مصادره کنند، گفت: دستگاه های امنیتی و اجرایی می بایست تدابیر امنیتی و تبلیغاتی جدی را برای این روز بزرگ بیندیشند، تا این حضور گسترده و این نمایش عظیم مردم مصادره به مطلوب شخص یا اشخاص نشود چراکه ۲۲ بهمن متعلق به همه آحاد جامعه است و مصادره کردن آن خیانت به ملت محسوب می شود.
حجت الاسلام و المسلمین احمدی با تأکید بر حضور همه آحاد جامعه در این حماسه بزرگ تصریح کرد: در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن همه آحاد مردم، فارغ از نگرش و جناح های سیاسی شرکت می کنیم تا برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارات نظام اسلامی را به ثبت برسانیم.
وی تأکید کرد: ما به عنوان نماینده مردم باید به دور از هر نگرش و جهت گیری سیاسی به یک اقدام جدی و مشترک که آن برگزاری هرچه باشکوه تر و گسترده تر مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن سی و هفتمین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی است، برسیم و با تعصب و همیّت ملی و ایرانی این حماسه را به نمایش بگذاریم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: حضور مردم در این راهپیمایی عظیم موجب می شود تا پوزه دشمنان را به خاک بمالیم و نسل نو و نوباوگان را به آرمان های انقلاب اسلامی پیوند بزنیم و به جهانیان ثابت کنیم بر سر منافع ملی خود با کسی تعارف نداریم.
وی در پایان سخنان خود از تمام مدیران کل و کارکنان دستگاه های اجرایی که در مراسم استقبال نمادین از ورود تاریخی امام خمینی (ره) در فرودگاه بین المللی گرگان، حضور پرشور و باشکوهی داشتند قدردانی کرد و گفت: این حضور نشان دهنده هماهنگی و پای کار بودن همه مدیران و مسئولان استان برای خلق حماسه ای بزرگ در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۶:۱۱ ب.ظ

دیدگاه