حجت الاسلام جلیل دماوندی امام جمعه شهر انبارالوم: اسلحه ما در ۸سال دفاع مقدس نماز شب و اذکار الهی بود

کدخبر:۵۵۱۴۹

البرز گلستان/حجت الاسلام جلیل دماوندی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر انبارالوم گفت : اگربه کسی مصیبتی وارد می شود ذوق نکنیم اسلحه ما در ۸سال دفاع مقدس تهجد، نماز شب و اذکار الهی است

دماوندی افزود : در ابتدای عرائض خود گفت: یکی ازاصلی ترین امتحان های خداوند آزمون اقتصادی است.کسی بی جهت ممتاز نمی شود حاج قاسم سلیمانی از زندگی خود گذشت و خداهم پاداش او رابه بهترین وجه داد او را سردار دلهاکرد.عزیزان اگربه کسی مصیبتی وارد می شود ذوق نکنیم.

وی در ادامه ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس تصریح کرد: سربازان امام راحل درحقیقت باصدام نجنگیدند بلکه به صورت غیرمستقیم باآمریکای جنایتکار جنگ کرد در عصر الان هم همین است.

وی در ادامه افزود: رزمندگان دربیابان وصحرا وصیت میکردند مبادا امام وانقلاب را تنها بگذارید چه دیده اند شهدا که ما ندیدیم این جز عشق به خدا و اولیاء خداست؟ اسلحه ما در ۸ سال دفاع مقدس تهجد و نماز شب و اذکار الهی است.

امام جمعه انبارالوم خطاب به امریکای مستکبر گفت: آمریکا بداند اوایل انقلاب دست ما از سلاحهای پیشرفته خالی بود اما الان به جرات تمام می گوییم. وعلی الآمریکاوالسلام و علی الکفر والسلام پایان امریکا و اسراییل در حال رخ دادن است.

همچنین ایشان شروع سال تحصیلی راخدمت همه اساتید و دانش آموزان عزیز تبریک عرض کرد و گفت:حتما در بحث نوشت افزاربه دانش آموزان بی بضاعت کمک کنید. درحد توان خودمان به ایتام و فرزندان نیازمندان دراین باره رسیدگی کنیم.

در پایان حجت الاسلام دماوندی از عموم نمازگزاران خواست که در مراسم باشکوه یادواره شهدا شرکت کنند چراکه زنده کردن یادونام شهدا کمتر از شهادت نیست.

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۰ ق.ظ

دیدگاه