مهندس طالبی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در نشست گروه خبری فجر گلستان:در حال حاضر ۱۰۰ درصد شهرها و ۹۹ درصد روستاها گازرسانی شده

کدخبر:۷۵۶۴۲

البرز گلستان/مهندس طالبی مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان اظهار کرد: بیش از ۷۲ درصد انرژی استان را گاز تأمین می‌کند و در حال حاضر ۱۰۰ درصد شهرها و ۹۹ درصد روستاها گازرسانی شده است.

 

وی از گازرسانی ۸ روستای گلستان در ایام دهه فجر امسال خبر داد و افزود: اکنون تنها ۲ روستا فاقد گاز هستند و تا انتهای دولت سیزدهم با گازرسانی به تمام شهرها و روستاها، گلستان جز استان‌های سبز خواهد بود.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: در دولت سیزدهم به ۵۶ روستا گازرسانی شده است.

 

وی یادآور شد: بیش از ۴۰ روستا در طرح کوچ و یا در کاسه سدها قرار دارند که شرکت گاز آمادگی گازرسانی بعد از جابه‌جایی را دارد.

 

طالبی از گازدار شدن ۹۷ واحد صنعتی در ایام دهه فجر امسال خبر داد و اظهار کرد: در این ایام ساختمان اداره نگین شهر افتتاح و در طرحی ضربتی یک نیروگاه chp در شهر کرند ایجاد می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه یک پاسگاه مرزی گازرسانی می‌شود، افزود: اکنون تمام پاسگاه‌های مرزی گازرسانی شده‌اند و در مجموع ۱۳۹ میلیارد تومان پروژه در استان افتتاح می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: در دولت سیزدهم بیش از ۲۰ هزار انشعاب جدید ایجاد و بیش از ۵۷ هزار مشترک جدید در استان به ثبت رسیده است.

 

وی یادآور شد: به ۲۴۳ واحد صنعتی گازرسانی شد و در مجموع حدود ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در استان صرف شده است.

 

طالبی اظهار کرد: امروز هدف ما بهینه‌سازی مصرف گاز و انرژی است و از تمامی اصحاب رسانه می‌خواهیم در این مسیر به ما کمک کنند.

انتهای خبر/

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۷:۲۹ ب.ظ

دیدگاه