آشنایی با هنرمندان شعبده باز مطرح ا یران(این قسمت منصور یزدان دوست با نام هنری ( منصور مجیک )

منصور علاوه بر اجرای تخصصی شعبده توانسته هنر خود را با حضور بازیگران طنز و کمدی تلفیق دهد

به گزارش البرز گلستان هنر شعبده بازی  یکی از هنرهای مفرح و شادی بخش جامعه  ما می باشد که بیننده با نظاره هنرهای نامحسوس هنرمند شعبده باز به وجد می آید  و این هنر و حرفه در ایران زمین بس جایگاه خوب و مهمی را کسب کرده و اوج این هنر مفرح  با حضور استاد بهروز کریمی و تجمیع هنرمندان این بخش بیشتر شکوفا  شده است  وی توانسته است ساماندهی خوبی را در این راستا به اجرا در آورد و با ارتباط مستمر با هنرمندان سعی در ارتقائ این هنر شادی بخش در جامعه ایرانی و خارجی دارد.

در این فرصت پیش آمده سعی شده است با همکاری استاد کریمی آرشیوی از هنرمندان این بخش گرد آ‌آوری  شود تا مردم کشورمان بتوانند بیشتر با این گروه هنرمندان آشنا شوند.

بیوگرافی منصور یزدان دوست با نام هنری ( منصور مجیک )

منصور یزدان دوست با نام هنری ( منصور مجیک ) و سرپرست گروه نمایشی کارناوال هیجان فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶ آغاز کرده و امروزه توانسته به لطف خدا و مردم عزیز به طور کاملا حرفه ای هنر شعبده بازی و تردستی را بر روی صحنه ها به اجرا در بیاورد.
منصور در سبک های : استیج ؛ منتال ؛ کلوز آپ ؛ کمدی و ایلوژن فعالیت دارد اما وقت خود را بیشتر و به طور کاملا تخصصی و حرفه ای در سبک ایلوژن قرار داده است و از آیتم های به روز دنیا جهت هنر نمایی استفاده می نماید.
منصور عضو انجمن شعبده بازان بین المللی میباشد که توانسته مدارک دیپلم و فوق لیسانس این هنر را از کمپانی تورا مجیک دریافت نماید.
منصور علاوه بر اجرای تخصصی شعبده توانسته هنر خود را با حضور بازیگران طنز و کمدی تلفیق دهد و در یک نگاه هیجان و طنز را در یک قالب و همزمان به روی صحنه ها به اجرا در آورد که این امر برای اولین بار در کشور به انجام رسیده است.

تهیه خبر امیرعلی افتخاری عضو انجمن شعبده بازان بین المللی ایران

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲:۵۳ ب.ظ

دیدگاه