مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان تصویب قانون تبصره ۳ تداوم روند خدمت رسانی به مردم خواهد بود

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان گفت: تصویب قانون تبصره ۳ تداوم روند خدمت رسانی به مردم خواهد بود.
مهندس محمد هادی رحمتی گسترش و ارتقای خدمات شرکت آب و فاضلاب را یکی از اهداف مهم این شرکت برشمرد و خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با همکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌ها، می‌تواند خدمات خود را در بسیاری از نقاط استان گسترش دهد که در این میان شهرداران و شوراهای شهر ها با همکاری با مدیران آبفا ازطریق ماده واحده تبصره ۳ می‌توانند بستر خدمات‌رسانی هرچه بهتر و بیشتر شرکت آب و فاضلاب استان را در نقاط مختلف استان فراهم کنند.
مهندس رحمتی با اشاره به قانون تبصره ۳ افزود این قانون در راستای ایجاد تسهیلات برای بازسازی شبکه های آب شرب و تکمیل طرحهای نیمه تمام فاضلاب تصویب شده است که شوراهای اسلامی شهرهای استان راهکارهای مشارکت مالی مردم و سایر بخشها مورد بررسی قرارداده که هم اکنون در استان گلستان درحال انجام است .
وی تصریح کرد پولی که بابت حق انشعاب از شهروندان دریافت میشود در شهرهای بزرگ مثل گرگان به ازای هر واحد مسکونی ۲۰۰هزار تومان و در شهرهای کوچک و متوسط ۱۷۰ هزار تومان می باشد که از سال ۸۶ تاکنون این رقم تغییری نکرده و بدیهی است این ارقام پاسخگوی هزینه های توسعه شبکه نیست.
رحمتی با اشاره به ضرورت کمک به تداوم روند خدمت رسانی در شرکت آب و فاضلاب شهری خاطر نشان کرد : یکی از این کمک ها از محل تبصره ۳ می باشد که از اختیارات شوراست و ما انتظار داریم این کمک از سوی نمایندگان مردم صورت گیرد چون شرکت آبفا نیز در حال خدمت رسانی به مردم است.
مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان گلستان از امضای تفاهم نامه ای با حضور وزیر نیرو برای اجرای طرح ایجاد تاسیسات آب شیرین‌کن شهرستان های بندرترکمن و گمیشان استان خبر داد.

محمد هادی رحمتی با بیان اینکه تاسیسات آب شیرین کن بندر ترکمن و گمیشان با مشارکت شرکت رعد آب جنوب و با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال راه اندازی می شود افزود: طرح ایجاد تاسیسات آبگیر و آب شیرین کن گمیشان و بندترکمن، تامین مالی، طراحی، تهیه و خرید، اجرا، نصب و راه اندازی، بهره برداری، نگهداری و مالکیت به مدت ۱۵ سال را شامل می شود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به سرمایه گذاری خوبی که در این بخش صورت گرفته در مدت ۱۴ ماه آینده این طرح به شرکت آب و فاضلاب گلستان تحویل می شود ادامه داد: با بهره برداری از این طرح، ظرفیت تولیدی آب شیرین کن به ۷۶۰۰ مترمکعب در روز خواهد رسید.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۴:۵۲ ب.ظ

دیدگاه