همزمان باسفر رئیس جمهور به استان گلستان وبازدیدمعاون وزیرصمت از واحدهای تولیدی درحمایت ازتولید کنندگان : شرکت شیمی خودرو فرمانبردار شهرک صنعتی کردکوی درمسیر توسعه واشتغال‌ بیشتر + تصاویر بیشتر

کدخبر:۶۴۷۱۸

همزمان با سفر ریاست محترم جمهور به استان گلستان انجام شد :

البرز گلستان/حمایت از طرح توسعه شرکت شیمی خودرو فرمانبرداردر شهرک صنعتی کردکوی انجام شد

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان از افتتاح شرکت آراد پنجره ایرانیان در شهرک صنعتی پنج پیکر شهرستان بندر ترکمن با حضور معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، درویش علی حسن زاده گفت : همزمان با سفر ریاست محترم جمهور و دولت خدمتگزار مردمی به استان گلستان و با حضور معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران طرح حمایت از شرکت شیمی خودرو فرمانبردار در شهرک صنعتی کردکوی بازدیدگردید .

دراین بازدید حسن زاده رئیس سازمان صمت استان گلستان گفت: یکی از تولیدکنندگانی که گرفتار قوانین دست و پا گیر بوده و از صادرات محصولات خود به خارج از کشور و مصرف داخل مشکلاتی داشت این شرکت بود که در طی یک هفته دوبار از این شرکت بازدید  و مشکلات شرکت بررسی و تولید کننده  به قوانین مربوط به خود آشنایی پیدا کرد و اداره صمت استان نیز در این ارتباط قول همکاری داده است.

وی گفت : این مجموعه تا کنون ۳۰ کارگر در واحد تولیدی خود دارد که با رفع مشکل می تواند این تعداد را به چندین برابر برساند

 

معاون وزیرصمت  کشور نیز ضمن تقدیر از لین واحد تولیدی حمایت از این واحدهای تولیدی را که در حال تحرک می باشند را در مسیر توسعه و حمایت از تولید کنندگان دانست.

فرشته ترک فرماندار کردکوی گفت : یکی از تولید کنتدگانی که واقعا به ادامه فعالیت خود در جهت افزایش تولید و اشتغال‌ علاقمند بوده همین شرکت بوده که فرمانداری شهرستان حمایت  این طرح‌را از اولویت های خود دانسته و سعی در رفع مشکل ان داشته است.

.مدیر سرکت شیمی خودرو فرمانبردار  در جلسه با بیان محوه احداث این واحد تولیدی و انتقال از استان مازندران  به گلستان و تهیه زمین برای ایجاد واحد بزرگتر  این واحد تولیدی را جز پنج واحد اصلی کشور در راستای محصولاتی تولیدی دانسته.

وی از مدیران ارشد کشوری و استانی خواستار حمایت بیشتر در دریافت تسهیلات جهت ایجاد اشتغال بیشتر و موققیت در ارسال محصولات این واحد تولیدی به خارج از کشورشد. 

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۵ ق.ظ

دیدگاه