مهندس کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان از حضور کشورهای عضو ECO همزمان با جشنواره اقوام، کارشناسان طبیعت گردی دراستان خبر داد

مهندس کریمی :جلوگیری از فعالیت گروه های غیرمجاز نیاز به همکاری مدیران دفاتر و ارائه اطلاعات دقیق تر دارد

البرز گلستان/ مهندس کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در این باره گفت: این نشست با هدف ایجاد تعامل و ارتباط نزدیکتر بین بخش خصوصی و اداره کل برگزار گردید.

وی همچنین ضمن تأکید بر لزوم فراهم نمودن فضای مناسب جهت برگزاری اینگونه نشست ها در راستای تعامل با بخش خصوصی، بیان نمودند: که جلوگیری از فعالیت گروه های غیرمجاز نیاز به همکاری مدیران دفاتر و ارائه اطلاعات دقیق تر دارد.

کریمی همچنین در ادامه این جلسه اعلام نمودند: که امسال همزمان با جشنواره اقوام، کارشناسان طبیعت گردی کشورهای عضو ECO در استان حضور خواهند داشت و فرصت مناسبی جهت بهره مندی از توان کارشناسی و تجربیات آنان است.

مهندس کریمی در پایان هدف از تشکیل این جلسه را طرح بیان دیدگاه ها، پیشنهادات، انتقادات و راهکارهای توسعه گردشگری در فضای صمیمی و دوستانها اظهار کرد و گفت: تأکید بر برگزاری دوره ای این  جلسات و تداوم نشست های صمیمی و کارشناسانه می تواند باعث توسعه گردشگری استان گردد./منبع روابط عمومی

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۳:۰۳ ب.ظ

دیدگاه