مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبرداد :مجتمع فرهنگی وتوانبخشی ایثارگران با بیش از ۹۲میلیارد ریال هزینه با حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در بازدیدی، روند اجرای مجتمع فرهنگی و توانبخشی ایثارگران استان را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

البرز گلستان/به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس”ابراهیم مبارک قدم”در حاشیه این بازدید گفت: پروژه در حال ساخت مجتمع فرهنگی و توانبخشی ایثارگران از پروژه های بزرگ در مقیاس استانی است که به لحاظ زیربنا و تاسیسات، ویژگی های خاص خود را دارد.

وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی به جهت عام المنفعه بودن و انتفاع ایثارگران و جانبازان محترم از مزایای پروژه، برای تسریع در بهره برداری آن، احساس مسوولیت می کند.

مبارک قدم با ابراز تاسف از عدم تزریق به موقع منابع مالی توسط بنیاد شهید کشور به این پروژه، اظهار داشت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته تعهدات استانی انجام شده و بدنبال منابع مالی ملی برای تکمیل این پروژه هستیم.

وی، بخش های باقیمانده این پروژه را، تکمیل موتورخانه، سقف کاذب استخر و سپتیک فاضلاب ذکر کرد.

مجتمع فرهنگی و توانبخشی ایثارگران استان گلستان در ورودی روستای توشن در جنوب غربی شهرستان گرگان در زمینی به متراژ هفت هزار متر مربع و در چهار طبقه، در حال ساخت است.

برای احداث این پروژه تاکنون ۹۲ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال هزینه شده و هم اکنون حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی و کارشناسان مربوطه، مهندس مبارک قدم را در این بازدید همراهمی می کردند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۳۸ ب.ظ

دیدگاه