جمالی فرماندار شهرستان کردکوی:کمترین شائبه جانبداری مدیران ادارای در انتخابات آینده نباید باشد

به گزارش پایگاه خبری گلستان غرب هفتمین جلسه شورای اداری با حضور جمالی فرماندار شهرستان کردکوی روحانی فر بخشدار و روسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان کردکوی برگزار گردید.

مجتبی جمالی فرماندار  شهرستان در ابتدا ضمن تسلیت به مناسبت حادثه منا یادی از فرماندار مفقود الاثر بندرترکمن خانم ناز قلیچی کرد و ایشان را از کسانی نامید که با تلاش خودش رشد کرده است .

وی در ادامه ضمن بیان خاطره ای از جانب نازقلیچی که خبرگزاری های خارجی از جمله فرانسه از اینکه یک خانم و آنهم اهل سنت بعنوان فرماندار انتخاب شده است تعجب می کردند و چگونگی انتخابش را می پرسیدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نام و یاد امام حسین و یاران باوفایش همه افراد جامعه را دور هم جمع می کند گفت: مراسم سوگواری و عزاداری ابا عبدالله حسین و شهدای کربلا نماد عینی همدلی و همزبانی دولت و همه اقشار جامعه است.

فرماندار کردکوی در هشتمین روز از ماه محرم با اشاره به جمله ای از رهبر کبیر انقلاب مبنی بر اینکه این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشت؛ گفت: امام حسین مصداق بارز برخی از مهمترین اصول اخلاقی اسلام نظیر: صداقت، ایمان، آزادگی، وفاداری، جوانمردی می باشد و اظهار امیدواری کرد: همه رهروان آن حضرت ، اهداف و ارمان هایش یعنی آزادی و آزادگی را دنبال و اجرایی نمایند

وی در باره بحث عبرتهای عاشورا و محتوای آن بیان داشت : بحث عبرتهای عاشورا و محتوای که دارد خیلی از کم وکاستیهای ورفتارهای می باشدکه ویژگیهای عینی ندارد.

وی تاکید کرد: ما باید هر سال بتوانیم بخشی از برنامه های امام حسین (ع) را نهادینه کنیم .

جمالی در باره تایید مقام معظم رهبری در مسئله برجام اظهار داشت : هر چه جلو تر می ریم متوجه می شوم که گروههای زیادی نیستند که می خواند در این مورد از طرف مردم حرف بزنند.

وی ادامه داد:از زمان شروع مذاکره همه مذاکره کنندگان با ایشان در تماس بودند و هدایت و راهنمایی می شدند.

رئیس شورای تامین شهرستان سپس افزود : هر کس هر سهمی دارد تلاش کند برای وحدت و همدلی و فضای توسعه نباید فضای اختلاف باشد.

وی همچنین با توجه به نزدیکی انتخابات خاطر نشان کرد: مدیران بشدت از دخالت در انتخابات دوری می کنند تا مردم با اطمینان خاطر در انتخابات شرکت کنند

وی در خاتمه تصریح کرد: حتی کمترین شائبه جانبداری مدیران ادارای در  انتخابات آینده نباید باشد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۷ ق.ظ

دیدگاه