جلسه احزاب استان گلستان در دفتر اتحادیه انجمنهای اسلامی استان برگزار گردید.

جلسه احزاب استان ‘گلستان در دفتر اتحادیه انجمنهای اسلامی برگزار گردید.
در ابتدا جلسه ضمن خیرمقدم گویی توسط آقای علی اصغری دبیر اتحادیه از فعالیت و حضور پرشور احزاب در سفر ریاست محترم جمهوری تشکر نمود و گفت مردم استان گلستان ثابت کردند که به دولت تدبیر و امید علاقه و اعتماد دارند و به آینده فعالیتهای دولت امیدوار هستندو اکثر کارشناسان و صاحب نظران اعتقاد دارند پرشور ترین و با کیفیت ترین استقبال توسط مردم استان انجام شده است .
علی اصغری به عنوان مسئول ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهور از حضور پرشورمردم استان بخصوص جوانان در این حرکت تاریخی تشکر نمود.
دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان در ادامه فرمودند راهپیمایی اربعین حسینی کربلا از ارزش والای معنوی و سیاسی برخوردار بود و ثابت کردند مردم از تهدیدهای گروه تکفیری داعش هراسی ندارند و با شجاعت و جسارت مشت محکمی به دهان تکفیری ها و حامیان این گروه انحرافی زدند.
علی اصغری در مورد احزاب گفت: وظیفه ما حفاظت از مردم سالاری و دفاع از حقوق مردم و ارزشهای انقلاب اسلامی است و لازمست احزاب سیاسی اصلاح طلب با اتحاد و همدلی به دولت کمک کرده و پیگیر مطالبات مردمی باشند.
در ادامه مسئولین احزاب استان در مورد فعالیت شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان نظرات خود را اعلام کردند و مقرر گردید آقای علی اصغری بعنوان دبیر احزاب پیگیری برنامه های شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان باشد و در جلسه آینده برای برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب تصمیم گیری شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۵:۳۹ ب.ظ

دیدگاه