آخرین گاف روابط عمومی استانداری در مراسم معارفه دکتر زنگانه استاندار جدید گلستان ♦️

کدخبر:۵۶۱۰۶

♦️ آخرین گاف روابط عمومی استانداری در مراسم معارفه دکتر زنگانه استاندار جدید گلستان ♦️

البرز گلستان /علیرغم اینکه روابط عمومی استانداری گلستان سالهاست عامل اصلی افزایش فاصله خبرنگاران با عالی ترین دستگاه نماینده دولت در استان بوده، متأسفانه متولیان امر بدون هیچ ابائی در مراسم معارفه استاندار جدید در دولت سیزدهم نیز با دعوت گزینشی خبرنگاران، شاهد حضور افراد و رسانه های خاص در مهمترین مراسم معارفه استان بودیم و باز هم حرف روابط عمومی به کرسی نشست.
از همین رو به استاندار جدید باید عرض کنیم که،
جناب دکتر زنگانه نیک میدانید که در عصر حاضر بدون رسانه های رسمی و پایدار نمی توان در انجام وظایف و خدمت رسانی و پاسخگویی به احاد جامعه موفق بود.
اما به احترام ورود شما از بی حرمتی روابط عمومی استانداری چشم پوشی کرده و یقین داریم ضمن برخورد لازم، بزودی با برگزاری اولین نشست خبری با جامعه رسانه استان که دارای مجوز می باشنددر جهت تبیین سیاستهای دولت از سوی استانداری بعنوان نهاد ریاست جمهوری استان برگزار بشود.
اگر چه استاندار دولت مردم تلاش خواهد کرد با انتخاب مدیری کارآمد برای مسئولیت روابط عمومی استانداری از مشاوره و تجارب اصحاب رسانه استان در این مهم بهره خواهد گرفت.

جناب استاندار، متاسفانه عوامل مختلف تاکنون باعت شده تا استان در حوزه رسانه و فرهنگ و انتقال اخبار و برون سپاری آن از جایگاه ضعیف در سطح کشور برخوردار بوده که به اذعان برخی صاحب نظران این عرصه شاید این اختلاف و فاصله از عملکرد روابط عمومی استانداری بوده و رسانه های مستقل، فعال و سالم هرگز با استفاده از ابزار اداری نتوانسته اند به استانداری راه پیدا کنند.
لذا از جناب دکتر زنگانه انتظار می‌رود با مدیریت هوشمندانه ضمن برقراری رابطه صمیمانه با رسانه ها و آغوش باز برای اهالی این حوزه، از این ظرفیت های استان در راستای توسعه همه جانبه و نیز آگاهی بخشی جامعه بهره‌برداری نمایند.
امید که با حضور ایشان شاهد ارتقاء سطح کیفی رسانه ها در سطح استان و مصلح بین استانداری و خبرنگاران دلسوز، نجیب و شریف استان شوند.
ان شالله

🔷البرز گلستان پربازدید ترین رسانه گلستان

@alborzegolestan ◀️ کانال تلگرام

🔴 مارا در اینستاگرام دنبال کنید alborzegolestan

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱:۲۷ ق.ظ

دیدگاه