دکتراسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از برگزاری کمیسیون پزشکی ترکیبی تعیین درصد، حالت اشتغال و حق پرستاری جانبازان در استان خبر داد

کدخبر، :۷۷۸۴۴

البرز گلستان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از برگزاری کمیسیون پزشکی ترکیبی تعیین درصد، حالت اشتغال و حق پرستاری جانبازان در استان گلستان خبر داد.

🔻دکتر جمال اسدی در حاشیه برگزاری کمیسیون پزشکی ترکیبی تعیین درصد جانبازی، حالت اشتغال و حق پرستاری با اشاره به برگزاری این کمیسیون پس از دوسال در  استان گلستان، گفت: پرونده ۳۳۵ نفر از متقاضیان تعیین درصد جانبازی، حالت اشتغال و حق پرستاری در روز های پنجشنبه و جمعه مورخه ۲۴ و ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

🔹وی با بیان اینکه این کمیسیون با تیمی ۱۰ نفره متشکل از ۸ پزشک متخصص، دبیر و ۱ نفر عوامل اجرایی برگزار می‌شود، اظهار داشت: کمیسیون پزشکی استان در این دوره با حضور پزشکان متخصص اعم از «ارتوپد»، «جراح مغز و اعصاب»، «گوش حلق و بینی»، «داخلی» «پوست»، «چشم» و ۲ متخصص «اعصاب و روان»، در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.

🔻وی با بیان اینکه احقاق حق جامعه ایثارگری را وظیفه خود می دانیم ادامه داد: اقدامات لازم در خصوص برگزاری هرچه بهتر این کمیسیون تدارک دیده‌ شد و امیدواریم خدمات شایسته‌ای را برای این عزیزان فراهم کنیم.
🔸مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان خاطرنشان کرد: نتیجه نهایی پس از بررسی‌ و طی مراحل لازم، از طریق بنیاد مرکز به‌ صورت پیامکی به متقاضیان اطلاع داده خواهد شد.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۴ ب.ظ

دیدگاه