وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان :ترویج فرهنگ ایثاروشهادت درجامعه ودرمیان جوانان مهم‌ترین وظیفه مادرقبال شهدا است

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با بیان اینکه فعالیت جهادی لازمه کار در بنیاد است اظهار داشت: فعالیت‌ها و خدمات بنیاد نمود عینی داشته باشد و جامعه ایثارگری نتیجه آن را به‌صورت ملموس ببینند.

البرز گلستان به گزارش ایثار واحد گلستان؛ چهارشنبه ۱۰ مهر ماه اسرافیل وزیری در جلسه‌ شورای معاونین بنیاد استان ضمن تقدیر از برنامه‌های معاونین ستادی در گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: شهیدان با ایستادگی خود این نظام مقدس را به اوج سربلندی و افتخار رساندند و با ایثار جان، عزت و شرف را برای ما به میراث گذاشتند.
وی ابراز داشت: اگر بر این باوریم که خداوند و شهدا ناظر بر اعمال ما هستند باید کار را با دقت و جدیت بیشتری انجام دهیم تا خداپسندانه باشد.
وزیری بیان داشت: خدمت گذاری به جامعه ایثارگری ازجمله توفیقاتی است که نصیب هرکسی نمی‌شود و به‌پاس این توفیق الهی باید به بهترین نحو وظایف خود را در قبال شهدا و خانواده ایشان انجام دهیم.
مدیرکل بنیاد گلستان تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه علی‌الخصوص در میان جوانان مهم‌ترین وظیفه ما در قبال شهدا است و تنها این راه است که می‌تواند انقلاب اسلامی را استوارتر از همیشه نموده و در برابر ظالمین و زورگویان بیمه نماید.
وزیری در خصوص درمان والدین معظم شهدا و ارتباط با آنان گفت: با توجه به افزایش سن والدین معظم شهدا در دیدارها باید تقویت روحیه این عزیزان مدنظر قرار دهیم زیرا نیاز عاطفی آن‌ها بیشتر از نیاز مالی‌شان است و در خصوص پرداخت هزینه‌ی درمان آن‌ها حداکثر همکاری را با بیمه گذار داشته باشیم.
در پایان جلسه از فعالین ارزیابی عملکرد سال ۹۸ (جشنواره استانی شهید رجایی) تقدیر به عمل آمد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۴:۱۳ ب.ظ

دیدگاه