آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان در خطبه های نماز جمعه روز قدس:حملات تروریستی سبب گرفتاری ایران در دام اسرائیلی ها نمی شود

کدخبر:۷۶۷۱۵

البرزگلستان/جمعه گرگان:حملات تروریستی سبب گرفتاری ایران در دام اسرائیلی ها نمی شود

♦️آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه حملات تروریستی اسرائیل برای انداختن ایران در دام است، گفت: عقلانیت، تدبیر و مدیریت اقتضا می کند که ما ضعیف نشده ایم اما در این قضیه برخورد باید یک برخورد مدبرانه و عاقلانه باشد تا در دام آنها نیفتیم بلکه آنها را در دام خودمان بیاندازیم.
🔸آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز (جمعه ۱۷ فروردین) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان با اشاره به حمله اسرائیلی ها و صهیونیستی ها به مرکز دیپلماسی و کنسولگری ایران در دمشق، گفت: کنسولگری هم در کنار سفارت ایران در دمشق قرار داشته است و در این تجاوز هفت نفر شهید شدند.
🔹امام جمعه گرگان با بیان اینکه تجاوزات این چنینی اسرائیل به ایران سابقه هم داشته است، افزود: ۱۴ نفر از مستشاران ایرانی که در سوریه فعال هم هستند قبل از طوفان الاقصی در مدت ۱۰ سال به شهادت رسیدند اما در مدت طوفان الاقصی که ۶ ماه آغاز شده، این تعداد مستشار شهید شدند.
🔹وی ادامه داد: شهدای دیگر قبل از عملیات طوفان الاقصی فرق داشتند و اشخاص بودند ولی اینجا اسرائیل به کنسولگری و سفارت ایران و مرکز دیپلماتیک ایران این جنایت را مرتکب شده است.
🔹آیت الله نورمفیدی اظهارداشت: مرکز دیپلماسی سفارت و کنسولگری مثل خاک ایران می ماند که اینها به خاک ایران تجاوز کردند و عده ای را به شهادت هم رساندند.
🔹وی با بیان اینکه آمریکایی ها اعلام و تاکید کردند که ما در این حادثه هیچ دخالتی نداشتیم، گفت: این تاکید آمریکایی ها با توجه به شرایط گذشته شان و وابستگی اسرائیل به آمریکا، به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.
🔹نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: نشانه این اقدام صهیونیستی این است که دیگر به بن بست رسیده اند و خودشان را به در و دیوار می کوبند و از لاعلاجی به اینجا رسیده اند و منجر به افتادن نخست وزیرشان خواهد شد.
🔹وی ادامه داد: فشارهای جهانی افکار عمومی جهان و حتی کشورهای اروپایی و آمریکا علیه اسرائیل بسیج شده اند و آفریقای جنوبی علیه اش شکایت کرده است.
🔹آیت الله نورمفیدی گفت: این رژیم در داخل نیز دچار مشکلات و اعتراضات داخلی شده و معترضین به این اوضاع و احوال در اسرائیل می خواستند خانه نتانیاهو را آتش بزنند.
🔹وی افزود: در این رژیم اعتراضات داخلی و آوارگی به وجود آمده و دچار هزینه های اقتصادی زیادی شده و در این مدت ۸۰ میلیارد دلار برای برای جنگ هزینه کرده اند.
🔹امام جمعه گرگان گفت: از آن طرف هم حمله های گروه مقاومت که از عراق، یمن، لبنان و سوریه انجام می شود نیز مزید بر علت شده و اسرائیل در تنگنایی از داخل و خارج قرار گرفته است.
🔹وی ادامه داد: اینها می خواهند راهی پیدا کنند که خودشان را از این وضعیت نجات دهند اما این فکر باطلی است و در باتلاقی افتاده اند که هر چه بیشتر تلاش کنند وضعشان بدتر می شود.
🔹آیت الله نورمفیدی گفت: این رژیم غاصب می خواهند به یک شکل دیگری از این مخصمه خودشان را بیرون آورند و مشکل خودشان را با گروه های مقاومت حزب الله لبنان و حماس حل کنند پای ایران را به این قضیه بکشانند و یک مشکلی برای خاورمیانه و آتشی برای کل دنیا روشن کنند.
🔹وی افزود: اینها همان گروهی هستند که قرآن در موردشان می گوید: هر آتشی را که آنها روشن می کند خدا خاموش می کند.
🔹امام جمعه گرگان با بیان اینکه این حملات تروریستی یک دامی است که اسرائیل برای انداختن ایران در آن است، گفت: عقلانیت، تدبیر و مدیریت اقتضا می کند که ما ضعیف نشده ایم اما در این قضیه برخورد باید یک برخورد مدبرانه و عاقلانه باشد تا در دام آنها نیفتیم بلکه آنها را در دام خودمان بیاندازیم.
🔹وی خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ جواب ما به این اقدام قاطع خواهد بود.
🔹آیت الله نورمفیدی اظهارامیدواری کرد: خداوند متعال آتشی که اسرائیل و صهیونیست های بی رحم و جانی به پشتیبانی آمریکایی ها روشن کرده اند را به نفع امت اسلامی و مردم مظلوم فلسطین خاموش خواهد کرد و ملت مظلوم فلسیطن و گروه های مقاومت در منطقه پیروزمندانه بیرون خواهند آمد.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۵ ب.ظ

دیدگاه