خواحه مظفری سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در یادولره شهدای کارگری :سیره و منش شهداء نقشه راهی برای تمامی مسئولان و مردم کشورمان است

کدخبر؛۶۱۰۹۹

البرزگلستان/حسینعلی خواجه مظفری»سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان شامگاه شنبه در پانزدهمین یادواره شهدای کارگری استان گلستان که به مناسبت هفته کار و کارگر در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه نینوای استان برگزار شد، اظهار کرد: همچنین سیره و منش شهداء نقشه راهی برای تمامی مسئولان و مردم کشورمان است و باید چارچوب‌ های نظام با آن تحکیم شود.

وی افزود؛ تکیه بر منویات مقام معظم رهبری و الگوبرداری از مدیریت جهادی شهداء، زمینه اعتلای این نظام مقدس را در همه عرصه های داخلی و بین المللی فراهم می کند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، گام برداشتن در راستای اهداف تحقق اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور را ضرورت امروز جامعه دانست و گفت: جامعه کارگری بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دو سنگر تولید و جبهه‌ های حق علیه باطل فعالیت داشته ‌اند و در حال حاضر نیز در سنگر تولید مقتدرانه برای دفاع از جنگ اقتصادی که استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل علیه انقلاب اسلامی به راه انداخته اند ثابت قدم مانده اند.

وی افزود: بر همگان مشهود است که کارگران نقش مهم و کلیدی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و سپس تداوم آن جریان مقدس داشتند.

؛سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تاکیدکرد  در زمان دفاع مقدس کارگران حتی حاضر می‌ شدند که افزایش حقوق نداشته باشند، اکنون باتوجه به اینکه در تحریم اقتصادی قرار داریم، در واقع مراکز تولیدی و صنعتی خط مقدم و سنگر مقابله با تهاجم دشمن هستند و کارگران با لباس خاکی در حکم همان رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند.

خواجه مظفری با یادآوری اینکه داشتن برنامه برای توسعه همه جانبه کشور از مهم‌ ترین ضروریات کشور است، تصریح کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان به همراه کارگران و کارفرمایان استان، با برنامه ای مدون و تعامل ویژه، زمینه توسعه اقتصادی را فراهم می کنند.

وی ادامه داد: قشر زحمتکش کارگری به لحاظ معیشتی در شرایط سختی قرار دارند، بنا به فرموده امام راحل خواسته‌های کارگران زیاد نیست و آنها به دنبال حداقل‌های زندگی خود هستند و این حداقل را نباید از آنها دریغ کرد.

وی افزود؛ در روز قدس امسال تشکل‌های کارگری و کارفرمایی همراه با سایر مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، پرشور و حماسی شرکت کردند که این مهم  نشان دهنده عشق و ارادت جامعه کار و تلاش به اسلام و ارزش های اصیل انقلاب اسلامی و پیروی از امام راحل (ره) و رهبری است.

انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲:۳۰ ب.ظ

دیدگاه