رییس سازمان صنعت , معدن و تجارت گلستان گفت:تکمیل پتروشیمی و ایجاد منطقه ویژه پتروشیمی اولویت دولت است

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی گلستان، مهندس “حسنقلی قوانلو” افزود: ایجاد شهرک ویژه پتروشیمی نیز از دیگر اولویتهای صنعتی دولت یازدهم در استان گلستان است.

به گفته وی، شکل گیری صنایع مادر در بخهشای پتروشیمی , فولاد و معدن از از برنامه های محوری حوزه صنعت، معدن و تجارت استان گلستان است که برای دستیابی به رشد مناسب در این زمینه، هدف گذاری شده است.

رییس سازمان صعنت ، معدن و تجارت گلستان پروژه مهم پتروشیمی اولویت نخست مسئولان استان برای توسعه صنعتی استان و اشتغالزایی است.

قوانلو با بیان اینکه دولت تدبیر و امید گامهای اساسی برای رفع مشکل پتروشیمی برداشته , تصریح کرد: مهمترین گره این پروژه بحث وام ارزی بوده که خوشبختانه تصویب شده که از محل صندوق توسعه ملی پرداخت شود و کارهای مقدماتی پرداخت وام نیز انجام شده و این مصوبه در حال طی مراحل نهایی نظیر تامین ضمانتهای ریالی است.

رییس سازمان صعنت ، معدن و تجارت گلستان با اشاره به بازدید چندی پیش خود از سایت پتروشیمی گلستان, تصریح کرد: با توجه به سهامدار بودن ۹۴ هزار نفر از شهروندان این پروژه را مهم و عمومی می دانیم که به نتیجه رسیدن آن موجب خوشحالی همه مردم استان خواهد شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۴:۰۴ ب.ظ

دیدگاه