مهندس حسینی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان: در دوره جدید مدیریت با بهره گیری از تمام تجربیات قبلی در زمینه مسائل فنی و اجتماعی کار را جلو می بریم

کدخبر:۵۴۵۲۶
♻️ مبادله تفاهم نامه همکاری مابین شرکت آب منطقه ای گلستان و اداره کل امور شهری وشوراهای استانداری

با حضور معاون عمرانی استانداری گلستان، تفاهم نامه همکاری مابین شرکت آب منطقه ای گلستان و اداره کل امور شهری وشوراهای استانداری گلستان با رویکرد بهره مندی از توان و ظرفیت پایگاه های مردمی شوراهای شهر در استفاده هر چه مفید تر از آبّ این نعمت الهی مبادله شد.

به گزارش البرز گلستان / روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان در این جلسه اظهار کرد: انجام چنین اقداماتی در بخش آموزش و فرهنگ سازی بسیار می تواند موثر باشد و در کنار این موضوع می توانیم از ظرفیت شورای حفاظت از منابع آب استان نیز در راستای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی منابع آب استفاده نمائیم.

مهندس عفت همدم افزود: با توجه به تنوع و اهمیت موضوعات منابع آب در استان، جلسات ماهانه حفاظت از منابع آب استان ضروری است که بتوانیم موضوعاتی چون بحران آب، سیل خیز بودن استان و ساخت و سازهای حریم و بستر و پساب را بررسی و پیگیری نمائیم.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در این مراسم گفت: در دوره جدید مدیریت در شرکت آب منطقه ای تلاش کردیم با بهره گیری از تمام تجربیات قبلی در زمینه مسائل فنی و اجتماعی کار را جلو ببریم ، و معتقدیم وظایف شرکت آب منطقه ای فقط مسائل فنی نیست ، بلکه مسائل حقوقی، آموزشی و اجتماعی و.. کمک می کند اهداف شرکت به جلو حرکت نماید.

مهندس حسینی افزود: کسانی که در مجاورت رودخانه زندگی می کنند، می توانند با کسب آگاهی، با تعدی کنندگان به حریم و بستر رودخانه، یا کسانی که داخل رودخانه نخاله می ریزند برخورد نمایند وممانعت ایجاد کنند، که در این صورت به حضور نیروهای گشت و بازرسی آّب منطقه ای نیز نیازی نیست.

وی افزود: بسیاری از مردم در مورد مسائل آب زیرزمینی و مصرف آب ، اطلاعات کافی ندارند و به همین دلیل، از زمان حضور مان در شرکت، رویکردی فرهنگی در بخش آموزش همگانی مد نظر قرار داده ایم و با دستگاه های موثر در این زمینه از جمله امور روستائی و شوراهای استانداری و امور شهری و شوراهای استانداری مذاکراتی انجام که منعقد به انعقاد تفاهم نامه شد.

مهندس حسینی بیان کرد: ۳۵ شهردار و ۲۲۰ شورای شهر و حدود ۱ میلیون نفر که در شهر ها زندگی می کنند جامعه هدف خوبی هستند که مسائل مرتبط با آب را به آنها آموزش داد و آموزش هم البته دیر هنگام ولی به شرط استمرار جواب می دهد.

مهندس طیبه خلیلی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان نیز در این مراسم با تقدیر از رویکرد مدیریت شرکت آب منطقه ای استان در زمینه بها دادن به آموزشهای همگانی ، آمادگی کامل این اداره کل و شهرداری ها را در زمینه کمک به اهداف آب استان اعلام کرد.

در پایان این جلسه مبادله تفاهم نامه بین مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان استان انجام شد.

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۹ ب.ظ

دیدگاه