معاون بهره برداری ودیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق گلستان خبرداد:کشف ۲۰ دستگاه استخراج ارزدیجیتال درعلی آبادکتول

کدخبر:۴۸۱۶۸
کشف ۲۰ دستگاه ماینر نتیجه مانور یک روزه در علی آباد کتول

البرز گلستان/معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق گلستان از کشف و جمع آوری ۲۰ دستگاه استخراج بیت کوین(ماینر) غیرمجاز در سطح شهرستان علی آباد کتول خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گلستان، مهندس بهرام قائمی افزود: در مانور تعمیرات و بهینه سازی شبکه های توزیع برق، طی بازرسی صورت گرفته در شهرستان علی آباد کتول ۲۰دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و ضبط شد.

وی دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال را از جمله عوامل افزایش مصرف برق اعلام کرد و گفت: از ابتدای سال۲۷۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و شناسایی شده است که با کشفیات امروز به تعداد ماینرهای ضبط شده افزوده گردید.

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق گلستان، اظهار کرد: افزایش قابلیت اطمینان و تاب آوری شبکه، از جمله اقدامات انجام شده در این مانور به شمار می‌رود.

وی در ادامه به خاموشی‌های اخیر که به علت کمبود گاز در نیروگاه‌های کشور رخ داد اشاره کرد و گفت: در همین راستا اقداماتی به منظور مدیریت بار صورت گرفت تا خاموشی‌ها را به حداقل کاهش دهیم.

قائمی همچنین آراستگی ظاهری شبکه و مبلمان شهری،استفاده هدفمند از اعتبارات بهره برداری،ارزیابی عملیاتی بهره برداری ،ارتقا سطح آمادگی کارکنان به منظور مقابله با بحران و هم افزایی ایمنی و کاهش خسارت غیر مستقیم حوادث ناشی از اهداف دیگر این مانور در شهرستان عنوان نمود.

شایان ذکر است که طی این مانور یک روزه در بخش تعمیرات و بهینه سازی شبکه های توزیع برق ۱۱ اکیپ کار با ۹۹ نفرساعت فعالیت داشتند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۶:۵۶ ق.ظ

دیدگاه