مهندس طالبی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان : شهرک صنعتی گمیشان به عنوان تنها شهرک صنعتی فاقد گاز در هفته دولت گاز رسانی می شود

کدخبر؛۶۳۸۴۷

البرز گلستان/علی طالبی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در قرارگاه خبری شهید همدانی در محل استانداری گلستان با تشریح پروژه‌های قابل‌افتتاح و کلنگ زنی گفت:در آستانه گرامیداشت هفته دولت ، ۱۰۲  پروژه گازرسانی در استان گلستان  افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

  وی افزود: این شرکت مفتخر است همزمان با هفته دولت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر و با حضور مسئولین استان و شهرستان تعداد ۱۰۲  پروژه گازرسانی را به بهره‌برداری برساند و یا عملیات اجرایی آن‌ها را آغاز نماید.

 طالبی گفت: این  پروژه  در بخش های روستایی، صنعتی ، عمرانی ،زیرساخت و ساختمانی  با هزینه‌ای افزون بر ۱۳۱۱ میلیارد و ۴۵۰  میلیون ریال در برنامه افتتاحیه و کلنگ زنی قراردارند که انشاء ا. برابر برنامه با حضور مسئولین استان و شهرستان انجام خواهند گرفت.

وی با تشریح  جزئیات پروژه‌ها  تصریح کرد: پروژه‌های مذکور شامل ۸ روستا به همراه  ۸۹  پروژه صنعتی- ساختمانی  و یک پروژه  ایجاد و پیاده سازی پایگاه اطلاعات مکانی (GIS) تاسیسات گازرسانی و مشترکین هست که با هزینه ای بالغ بر ۱۰۷۱ میلیارد و ۴۵۰  میلیون ریال  مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند که  در مجموع حدود ۱۸۴۲ خانوار استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

طالبی افزود: در همین  راستا عملیات اجرایی به ۳ روستای شهرستان گنبد با ۸۳۵  خانوار  با اعتباری  افزون بر ۲۰۰  میلیارد ریال به همراه احداث  ساختمان اداری و پست امداد شهر انبار آلوم  با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال نیز آغاز خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: با احتساب پروژه‌های قابل‌افتتاح  هفته دولت  شمار روستاهای برخوردار از گاز در استان گلستان به ۹۲۷ روستا خواهد رسید.

   طالبی درادامه گفت:گازرسانی به شهرک صنعتی گمیشان به عنوان تنها شهرک صنعتی فاقد گاز استان به همراه ۷ پاسگاه مرزی نیز در هفته دولت افتتاح می‌شود، ضمن اینکه یک دستگاه کامیونت مخصوص با تجهیزات کامل جهت استفاده  در بحران‌های حادث شده خریداری  شد.

انتهای خبر

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۴:۲۵ ب.ظ

دیدگاه