مهندس مبارک‌ قدم مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:۱۱۰ پروژه راه و شهرسازی استان با یک‌هزار و ۹۲ میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

مهندس مبارک قدم :تمامی شروط برای دریافت مسکن برداشته شده است

البرز گلستان/مهندس ابراهیم مبارک‌قدم مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: تمامی شروط برای دریافت مسکن برداشته شده است ضمن آنکه مبلغ ۳۰میلیون تومان وام رایانه ای با آورده ۲۵ میلیون تومان نیز پرداخت می شود.

مهندس مبارک قدم تصریح کرد:۱۱۰ پروژه راه و شهرسازی استان با یک‌هزار و ۹۲ میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت امسال با حضور مقامات استانی و کشوری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: از این تعداد ۶ پروژه راهسازی، ۲۱ پروژه در بحث مسکن و ۱۳ هزار متر لگه‌گیری در آسفالت، بهسازی ۷۲ کیلومتر محور آزادشهر به خوش‌ییلاق و محور آق قلا به اینچه برون، رامیان به اولنگ، بهسازی راهدارخانه کردکوی،چهارباغ و رامیان و احداث شبکه های راهداری و خط‌‌‎کشی حدود ۳ هزار کیلومتر و آسفالت راه‌های روستائی از مهم‌ترین طرح‌های این هفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان تصریح کرد: طرح جامع شهر کردکوی و نوده خاندوز نیز تدوین شده و در حوزه بافت‌های فرسوده هم ۴ پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

مبارک‌قدم گفت: در بخش مسکن نیز در این هفته ۲ هزار و ۲۹۶ واحد مسکن مهر در استان افتتاح می‌شود که ۴۱۲ واحد در شهرهای کم جمعیت است.

وی افزود :

مهندس مبارک قدم  اظهار کرد: تا پایان امسال یا ۶ ماه نخست سال آینده پرونده مسکن مهر در استان گلستان بسته خواهد شد و طرح مسکن اجتماعی اجرائی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: طرح کمربندی گرگان یکی از طرح های مهم است که با توجه به راه‌اندازی منطقه آزاد و غیره، این کمربندی اهمیت فراوانی دارد و تاکنون ۱۵ کیلومتر فاز نخست آن ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مهندس مبارک‌قدم گفت: امیدواریم فاز دوم این طرح نیز امسال به مناقصه گذاشته و اجرائی شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵۵ ب.ظ

دیدگاه