دکتر هنرور معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در نشست ۴معاون وزیر بهداشت و درمان:دانشگاه گلستان بعنوان دانشگاه پیشرو در اجرای نظام ارجاع سلامت در کشور می باشد

البرز گلستان/جلسه هییت ریسه دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان امروز با حضور معاونان وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و رییس سازمان بیمه سلامت کشور امروز سه شنبه در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.

دکتر هنرور معاونت بهداشتی دانشگاه اظهار کرد: بعنوان دانشگاه پیشرو در اجرای نظام ارجاع الکترونیک میزبان ۴معاون وزیر و مدیر عامل بیمه سلامت کشور می باشد. تا این مدل را به سطح ملی معرفی شود تا  بر اساس تجارب حاصله از بازدید گلستان سطح ملی نسبت به توسعه نظام ازجاع الکتزونیک در سطح کشور اقدام خواهد کرد.

وی در باره معضل این مشکل گفت : معضل این می باشد مردم برای نوبت باید درمانگاه بروند و بر اساس تشخیص خود حرکت می کند  واطلاعاتی که در این زمینه  تولید می شود بعلت عدم آنلاین بودن در اختیار بخش سلامت قرار نمی گیرد.

دکتر هنرور سپس تصریح کرد:حدودا با توجه به گزارشات تا ۲۰ درصد افزایش هزینه در این زمینه  بوجود می آید.

وی افزود:نظم ارجاع یکی از بخشهای مهم پزشک خانواده می باشد.و نظام ارجاع و نوبت دهی باعث جلوگیری از سرگردانی و صرفه جویی در هزینه بیماران می شود.

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۵:۰۲ ق.ظ

دیدگاه