امام جمعه شهرستان کردکوی دردیداربا مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان گلستان: بسیج یعنی هلال احمر و هلال احمر یعنی بسیج چو ن تمام شاخص های بسیج درهلال احمر وجود دارد

کدخبر:۷۵۰۸۳

البرز گلستان حجت‌الاسلام مهدوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گلستان به همراه میثم مازندرانی رئیس اداره هلال احمر شهرستان با حجت الاسلام دلبری امام جمعه شهرستان کردکوی به همراه جمعی از امداد گران و کارمندان داشتند.

در این  دیدار امام جمعه شهرستان کردکوی با گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهادت زوار ان بزرگواربا قدر دانی از فعالیت های هلال احمر در راستای کمک به آسیب دیدگان ، زلزله زدگان و حضور در موقعیت های بحرانی در کشور از نقش ارزنده هلال احمر در حضور به موقع و اولیه حوادث و مدیران هلال‌احمر تقدیر و تشکر کرد و انتصاب میثم مازندرانی  رئیس جدید هلال احمررا به فعال نیک گرفت و از وی به عنوان یک نیروی فعال و ولایی نام برد.

وی در ادامه افزود:هلال احمر به هنگام نجات جانی موجب آرامش و آسایش خانواده ها و چقدر موجب دعا برای خودتان می شود.

وی افزود: الحمدالله می توان گفت بسیج یعنی هلال احمر و هلال احمر یعنی بسیج چو ن تمام شاخص های بسیج در جوانان و هلال احمر وجود دارد.و شما بهترین ها را دور خودتان جمع کردید.

حجت‌الاسلام دلبری گفت : خیلی وقت ها آموزش های شما جان دوباره به زندگی دیگران می دهدو اگر  نبود چه بسا این انسان  از بین می رفت .

وی تصریح کرد،: کار شما مهم و الهی و صوابش بسیار زیاد است و با هیچ کار دیگری قابل مقایسه نیست.

امام جمعه شهرستان کردکوی گفت : همه نهادها در شهرستان پای کار هستند و نماز جمعه هم در خدمت هلال احمر و دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گلستان  می باشد.

دی گفت : با توجه به حل شدن مشکل مدیریتی شهرستان یقینا سرکشی های ما بیشتر می شود و آنشا الله هیچ مشکلی پیش نیاید و در صورت بروز همه  مردم و نهادهاو ما بعنوان بک سرباز در خدمت هلال احمر  هستیم .و انشالله هلال احمر  موفق هست و موفق تر باشد در خدمت به مردمی که تمام هستی خود را پای این انقلاب گذاشتند.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲:۳۴ ب.ظ

دیدگاه