جرجانی شهردار کردکوی :بحث نشاط اجتماعی و حمایت از ورزشکاران جوان از اولویت های شهرداری می باشد

کدخبر:۶۹۲۴۰

البرزگلستان/نشست خبری جرجانی شهردار کردکوی به اتفاق اعضای شورای شهر با اصحاب رسانه شهر در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

جرجانی در نشست گفت :با همکاری رسانه ها می تواند کارهای خوبی رقم می خورد و اتفاقات انجام شده بیشتر با همکاری رسانه ها انجام می شود.

شهردار کردکوی افزود:همه تلاش ها نشأت گرفته ها از کار گروهی می باشد که سه راس دارد شهردار و کارمندان شهرداری و شورای می باشد.

جرجانی گفت :امسال کار اصلی ما آسفالت می باشد و ما بیش از ۴۷۰ تن قیر داریم که معادل ده هزار متر می باشد و والان ۱۰هزارتن آسفالت آماده برای تحویل می باشد.

شهردار کردکوی بیان کرد: ما علاوه بر فاز ۲ فاز ۳  آسفالت را تیز آماده بهره برداری داریم.

جرجانی در ادامه بیان داشت :دفع آب‌های سطحی یکی از کارهای مهم شهرداری می باشد و حداقل ۵کیلومتر کانال کشیده می شود.

وی افزود: بحث ساماندهی آرامستان و انتقال یکشنبه بازاردرصورت تایید شورای تامین از اولویت های شهرداری می باشد.

جرجانی سپس خاطر نشانکرد: بحث نشاط اجتماعی و حمایت از ورزشکاران جوان از اولویت های شهرداری می باشد.

به گفته وی سه پارک محلی در کردکوی داریم و چهارمین پارک در محله ولاغوز بزودی احداث می شود . ودر بحث پارک های جیبی ما آماده کار هستیم.

جرجانی تصریح کرد:در کارهای طرح ریز ما به شکل قانونی انجام می دهیم و وضع ماشین آلات آتشنشانی خوب نیست و ما در فکر خرید دو دستگاه ماشین آتش نشانی هستیم.

وی گفت :بودجه پارسال۱۰۰ میلیارد تومان بود و ۷۰ میلیارد بودجه عمرانی بوده  و ۳۰ میلیارد بحث سرمایه گذاری بود. و در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۴۷ میلیارد کار عمرانی انجام شده و من ۱درصد خود را به شهرداری بخشیدم.

جرجانی در ادامه بیان داشت:در بهار امسال ۳ کمپ داشتیم و ۲۵ کیلومتر شهر رنگ آمیزی و ۳هزار متر جداره شهر باز سازی شده و بیش از ۵۰ کیلومتر خط کشی در شهر انجام شد.

در این جلسه حسین مصدق نائب رئیس شورای شهر و رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی صمن ارائه گزارشی از شورای شهر و کمیسیون‌فرهنگی بر ارائه همکاری مستمر بین ش را و شهرداری و رسانه ها تاکید کرد. همچنین اسماعیل گلوی رئیس کمیسیون بهداشت و درمان شورا در رابطه با فعالیت های شورا در راستای ارتقای بهداشت درمان و ارائه اخبار صحیح  از طریق وسایل ارتباط جمعی تاکید کرد و میلاد گیلانی رئیس کمیسیون عمران نیز در باره نهضت آسفالت و گزارشی از وضعیت عمران و آبادی شهر بیان کرد.

در پایان از رسانه های حلصر در جلسه تقدیر شد.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۵:۰۱ ب.ظ

دیدگاه