بابایی مدیر کل کمیته امداد استان گلستان خبر داد:درراستای  ترویج فرهنگ احسان و انفاق توزیع ۱۰۰ هزار  پاکت در ۲۷۰ مدرسه سطح استان

کدخبر:۷۶۳۳۱

البرزگلستان/ نشست خبری بابایی مدیر کل کمیته امداد استان گلستان با حضور اصحاب رسانه استان به مناسبت هفته احسان و نیکو کاری و جشن رمضان برگزارشد.

بابایی گفت: کار ها به مردم سپرده شد و جواب خوبی گرفته شد و در جشن نیکو کار ی مبلغ ۲۰ میلیارد تومان جمع آوری شد.

وی افزور: با برگزار ی زنگ نیکو کاری درراستای  ترویج احسان و انفاق در بین دانش آموزان با توزیع ۱۰۰ هزار  پاکت در ۲۷۰ مدرسه توزیع شد و برآورد شدتا یک میلیارد تومان جمع اوری شود.

بابایی گفت : در جشن رمضان بحث حامی یابی می باشد که ۳۸ هزار نفر فرزند ایتام و محسنین تحت پوشش بوده و امسال ۱۱۵درصد پیش بینی محقق شده است .

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان افزود: امسال از ابتدای ماه رمضان بتوانیم ۱۰ هزار حامی جدید جذب کنیم تا به سرانه کشور برسیم و همچنین بحث اطهام مهدوی می باشد که بیش از ۲۰۰ مرکزآشپزخانه‌ با تهیه بیش از میلیون پرس غذا بین نیازمندان توزیع شود.

وی افزود:بحث سبد کالا و معیشتی در راس کار ما است و امسال قصد داریم ۸۵ هزار سبد کالا در بین مردم تقسیم کنیم و تاکنون مقدمات ۳۵هزارسبد مهیا شده و مبلغ سرانه هریسته آن بین ۷۰۰ تا ۱میلیون تومان می باشد.

وی افزود: زکات فطریه در سال گذشته ۴۹میلیارد تومان انجام شده و امسال تقریبا ۱۴۳هزار مشترک صندوق داریم که بیش از ۱۲ میلیارد تومان جمع آوری و در بین حوزه های مختلف هزینه شده است.

وی افزود:امسال هزار دلنوشته از جمع ایتام جمع آوری شده تا در بین ادارات برای اجرا تقسیم شود.

وی گفت:مقرر شدجنع آوری کمک ها تا ۸۰ درصد بصورت الکترونیک انجام شود.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۷:۳۷ ب.ظ

دیدگاه