سردار معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین در آیین استقبال نمادین از ورود حضرت امام (ره) در فرودگاه گرگان : مسئولین باید ریل‌گذاری انقلاب را مراقبت و خط‌کشی‌ها را کنار بگذارند

کدخبر:۷۵۶۷۶

البرز گلستان/معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: تحریم به بهانه دستیابی به سلاح هسته‌ای فریب است، چه کسی به‌اندازه ما در دوران دفاع مقدس جانباز شیمیایی داده ایران قربانی چنین سلاح‌هایی است.

سردار حسین معروفی امروز در آیین استقبال نمادین از ورود حضرت امام (ره) در فرودگاه گرگان اظهار کرد: امام (ره) بافضل الهی از سال ۴۱ و ۴۲ این نظام الهی را پای گذاری کردند و در تبعید ۱۵ سال مجاهدت داشتند تا نخبگان و اقشار عمومی را پای‌کار آوردند و این مسئله مجاهدت شبانه‌روزی می‌خواست.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: همه با همه تحت امر امام (ره) از شیعه و سنی و همه گروه‌های سیاسی به امر الهی گردن نهادند و نظام ستم‌شاهی را از ریشه برکندند و حکومت اسلامی را جایگزین کردند.

معروفی گفت: امام (ره) به تاسی از پیامبر و امیرالمؤمنین (ع) در سال ۵۷ انقلاب را به پیروزی رساند و با نگاه و تا ۹۷ درصدی مردم نظام جمهوری اسلامی را جایگزین نظام ستم‌شاهی کردند و با قانون اساسی پایه‌های نظام را مستحکم کردند.

وی افزود: بقاع این انقلاب توسط مردم بوده، در برخی جاها به مردم خدمت می‌کنیم؛ ولی برای از مردم برای مردم خدمت نمی‌کنیم و این اشکال کار ما است و باید بدانیم که مردم پای این انقلاب ایستادند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: مسئولان آن کسی که می‌تواند به مردم امید دهد شما هستید، مسئولان هستند که ریل‌گذاری انقلاب را باید مراقبت کنند و خط‌کشی‌ها را باید کنار بگذارند و باید به انقلاب اسلامی نگاه جامع داشته باشیم.

 

معروفی افزود: مدیریت امروز جامعه به ده‌ها دلیل مثل پیچیدگی منطقه‌ای، جنگ نرم و غیره به‌مراتب از ابتدای انقلاب سخت‌تر است و بستر جنگ‌های نرم فضای مجازی است.

وی گفت: امام (ره) هیچ‌چیزی برای خود نخواست و هر چیزی که می‌خواست برای مردم بود، امروز ده‌ها موضوع داریم که اگر امام (ره) تبیین نمی‌کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین به تحریم‌های استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: تحریم به بهانه دستیابی به سلاح هسته‌ای فریب است، چه کسی به‌اندازه ما در دوران دفاع مقدس جانباز شیمیایی داده ایران قربانی چنین سلاح‌هایی است و دین ما اجازه استفاده چنین سلاحی نمی‌دهد.

معروفی خاطرنشان کرد: ۹ دی را مردم خلق کردند و با ۹ دی عزت و انقلاب خود را حفظ کردند، در سال ۹۶ مردم راه خود را از آشوبگران جدا کرد و در سال ۹۸ نیز به بهانه بنزین در کشور اتفاقاتی رخ داد؛ ولی شاهد بودیم که میلیون‌ها نفر در مراسم تشییع شهید سلیمانی حضور یافتند.

وی افزود: کسی منکر مشکلات اقتصادی و معیشت نیست؛ ولی نباید انقلاب را فدای مسائل اقتصاد کنیم و باید در صحنه قرار بگیریم و این مردم ما خالق این حماسه‌ها اقتدار هستند.

انتهای خبر

انتهای خبر/

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۸:۰۶ ب.ظ

دیدگاه