حجت السلام ولی نژاد مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان به مناسبت ارتحال ملکوتی امام درجمع لشکر۳۰گرگان:مهندسی انقلاب توسط حضرت امام طوری بود که نقش مردم همیشه تعیین کننده بود

البرز گلستان / حجت السلام ولی نژاد مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان به مناسبت ارتحال ملکوتی  در جمع کارکنان و وظیفه لشکر ۳۰گرگان و تیپ ۲۳۰ در مسجد امام محمد باقر (ع) اظهار کرد:در ایجاد انقلاب اسلامی چند نکته اساسی و جود دارد که انقلاب بعنوان یک الگو در دنیا مطرح گردیده است.

وی افزود: نکته ول هوشیاری رهبر انقلاب نسبت به توطئه دشمنان بود که خیلی از دول غربی تمام سعی خود را در انحراف اهداف حضرت امام از انقلاب نمودند اما نتوانستند امام را همراه خود کنند چون اراده حضرت امام آنقدر محکم بود که نتوانستند و شکست خوردند.

ولی پور در باره نکته اساسی الگو بودن انقلاب در دنیا افزود: نکته دوم حضور مردم در صحنه بوده که در خیلی از انقلاب ها این حضور مردم نادیده گرفته شده بود اما امام تاکید کرد: انقلاب محورش مردم می باشند و مهندسی انقلاب طوری بود که نقش مردم همیشه تعیین کننده بود.

وی درادامه افزود: نکته سوم که خیلی مهم است سماجت و لجاجت دشمنان بود. آنان همه امکاناتشان را به کار گرفته اند که انقلاب ازمسیرش عوض شود اما هرجا امریکا پافشاری کرد امام خلاف آن عمل کرد چرا که امام می دانست نفع دشمن آنجاست که پافشاری می کند.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان در باره نکته چهارم ادامه داد:نکته چهارم که امروز اثراتش جاری است خون شهداست . خون شهدا بعنوان رمز ماندگاری حیات انقلاب است با اینکه مردم می دانستند این راه خطر دارد، شکنجه دارد،بازهم آمدند و خونشان را نثار شجره انقلاب کردند تا انقلاب پیروز گردد.

ولی نژاد در باره نکته پنچم و تاثیر گذار که اولویش اهم است اظهار کرد: عنایت خداوند و اهل بیت عصمت و طهارت به این انقلاب بود همانطوری که امام فتح خرمشهر را منتسب به خدا دانست ودر پیروزیهای دیگر نیز توجه خدا و اهل بیت به کشور تاثیر گذار بود و امنیت امروز بلاد و خاطره رشادت و مجاهدت و شجاعت و تدبیر و مقتدر بودن امام در تمام دنیا یک الگوی تمام عیار است و بعد از ایشان امام خامنه ای توانست به خوبی راه امام را ادامه بدهد و بر آن عزت و سربلندی روز به روز بیشتر بیفزاید.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۹:۴۴ ق.ظ

دیدگاه