رئیس پلیس آگاهی گلستان در هفته منابع طبیعی ازکشف یک میلیون و۱۴۶ هزار متر مربع زمین خواری درسال۹۴توسط پلیس آگاهی استان خبرداد

  سرهنگ اکبری :در اداره آگاهی بحث زمین خواری در اولویت اوّل رسیدگی با جرائم اقتصادی قرار دارد

البرز گلستان /نشست مشترک مسئولین قضایی و انتظامی و دستگاه های اجرایی به مناسبت روز منابع طبیعی و جنگلبان و حفاظت و قانون با حضور مهندس قزلسفلو مدیر کل منابع طبیعی هاشمیان مدیر کل دادگستری استان و مهندس مقدم مدیر کل بحران استانداری و مدیران دستگاههای اجرایی و سرهنگ اکبری رئیس آگاهی استان گلستان در سالن اجتماعات برگزار گردید.

در این نشست سرهنگ اکبری رئیس پلیس آگاهی استان ضمن بیان شرح وظائف اداره آگاهی یکی از ادارات زیر مجموعه را رسیدگی به جرائم اقتصادی نامبرد که در آن ۱۵ نوع جرم رسیدگی می شود و مهمترین آنرا بحث  زمین خواری اعلام کرد.

وی سپس اظهار داشت : در اداره آگاهی بحث زمین خواری در اولویت اوّل رسیدگی با جرائم اقتصادی قرار دارد.

وی ادامه داد: در  راستای بحث منابع طبیعی و زمین خواری  جلسات مستمر  در سطح استان و شهرستانها داریم .

سرهنگ اکبری ضمن بیان اینکه ما کشفیات خوبی در زمینه زمین خواری داشته ایم اعلام کرد: ما در سال ۹۳ نزدیک به یک میلیون و ۱۸۱هزار متر مربع دراین حوزه کشفیات داشته ایم .

وی همچنین از تشکیل ۵۷ فقره پرونده زمین خواری در سال ۹۴ نام برد که ۵۳ مورد آن بررسی شد وازکشف یک میلیون و۱۴۶ هزار متر مربع توسط پلیس آگاهی استان خبرداد.

سرهنگ اکبری رئیس پلیس آگاهی استان گلستان در خاتمه ضمن بیان اینکه در این مورد گشت هفتگی انجام می شود از آمادگی ظرفیت آگاهی استان جهت کمک به منابع طبیعی نام برد

photo_2016-03-07_16-15-26

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۸:۲۰ ب.ظ

دیدگاه