قدمنان  فرماندار شهرستان کردکوی در جشنواره ی فرهنگی هنری روستا و عشایر غرب گلستان : ایجاد اشتغال و توسعه توریسم فرهنگی یکی از اهداف برگزاری این جشنواره است

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، ابراهیم قدمنان  فرماندار شهرستان کردکوی افزود:  این جشنواره سه روزه در راستای حمایت از صنایع دستی ،افزایش رونق تولیدات روستاها و احیای سنتها و آئین های مردمی روستاها برگزار شده است که ریشه در فرهنگ و ارزشها و زندگی اقتصادی آنان دارد. فرماندار کردکوی احیای این سنت های و آئین های فرهنگی را در رونق گردشگری و صنعت توریسم موثر دانست و  افزود: ایجاد اشتغال و توسعه توریسم فرهنگی یکی دیگر از اهداف برگزاری این جشنواره است.

قدمنان ادامه داد: ایجاد اشتغال یکی از اهداف مهم مدیریت شهرستان است که برگزاری اینگونه جشنواره های فرهنگی و هنری یکی از راههای ایجاد آن است.

یادآوری می شود این به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کردکوی و حمایت و همدلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، فرمانداری و بخشداری کردکوی و دهیاری شهرستان یساقی و … برپا شده است و از تاریخ ٢۶ تا ٢٨ تیرماه از ساعت ١٧ تا ٢٢ پذیرای علاقه مندان در روستای یساقی است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۸:۵۰ ق.ظ

دیدگاه