فرشته ترک فرماندار شهرستان کردکوی در آّئین آغار دهه فجر :کتاب زندگینامه شهید روحانی فرد اولین فرماندار شهرستان در دهه فجر رونمایی می شود

کدخبر:۷۵۶۶۰

البرزگلستان مراسم آغاز دهه فجر در شهرستان کردکوی با حضور در حسینه مصلای کردکوی در دیدار فرشته ترک فرماندار دکتر جرجانی شهردارکردکوی و مسئولین شهرستان باحضور حجت‌الاسلام دلبری امام جمعه شهرستان کردکوی برگزارشد

ابتدا فاطمی‌منش رئیس سازمان تبلیغات سهرستان کردکوی در باره برنامه های دهه فجر توضیحاتی دادند در ادامه فرشته ترک فرماندار کردکوی در ابتدااز کسانی که در جامعه امید آفرینی می کنند تقدیر وتشکر کرد.وی افزود: اگرهمه کارها با اندیشه های امام ورهبری به پیش برود واین مسیرراه باعث عاقبت بخیری می شود.

وی ضمن تشکر از امام جمعه شهرستان که در همه حوزه های تلاش می کنند و حضور ارزنده دارند. از وی بعنوان یک مشاور امین در امور شهرستان نام برد

وی افزود:ما در اجرای سیاست جهاد تبین فعال نبودیم و در حوزه آب  چالش‌های  داریم که گریبانگیر ما است و خواستار روشنگری امام محترم و روحانیت و رسانه ها به مردم در مورد صرفه جویی در آب هستیم.

وی گفت : با همکاری مردم چالش ها را برطرف می کنیم و چاه آب ولاعوز در حال بهره برداری هست که کمبود آب در عرب شهرستان را جبران می کند.

ترک افزود:بحث فیبر نوری در شهر در اولویت بوده خوب انجام شده و در ایام دهه فجر ۶۳۲ میلیارد تومان تخصیص بودجه عمرانی داریم و ۵۱ پروژه قابل افتتاح و ۱۵ پروژه کلنگ زنی داریم و در حوزه عمرانی ۱۸هزار بروژه و ۱۸۰۰ نفر بطور مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال می شود.

فرماندار شهرستان کردکوی گفت : فضای شهر بسیار خوب است و حرکت معنوی در شهر با اجرایی شدن پروژه آبرسانی به شهدای گمنام‌کردکوی حرکت زیبنده ای برای شهرستان انجام  ودر چند روز آینده به بهره برداری می رسد.

ترک گفت :فضای شهرفضای همدلی و هم افزایی می باشد وهمچنین کتاب زندگینامه شهید روحانی فرد اولین فرماندار شهرستان در دهه فجر رونمایی می شود.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۷:۲۸ ب.ظ

دیدگاه