دکتر جرجانی شهردار کردکوی خبر داد: به منظور رفاه و آسایش شهروندان و حفظ پاکیزگی و نظافت شهر، ۶۱ عدد سطل زباله خریداری شد

کدخبر:۷۰۶۳۵

البرز گلستان/شهرداری کردکوی به منظور ارتقاء بهداشت عمومی و همچنین زیباسازی مبلمان شهری و جلوگیری از پخش زباله در سطح شهر اقدام به خرید تعدادی سطل زباله گالوانیزه نموده است .

دکتر جرجانی شهردار کردکوی گفت : به منظور رفاه و آسایش شهروندان و حفظ پاکیزگی و نظافت شهر، ۶۱ عدد سطل زباله با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد و پانصد میلیون ریال توسط واحد خدمات شهری شهرداری کردکوی خریداری و در نقاط مختلف شهر قرار داده شده است.

دکتر جرجانی تأکید کرد:این امر موجب کاهش پراکندگی زباله های شهری در معابر عمومی می شود و با نصب این سطل های جدید زمینه تسریع در عملیات جمع آوری زباله شهری را فراهم خواهد کرد . وی نگهداری و محافظت از این سطل ها را وظیفه شهروندان بیان کرد و ادامه داد : نباید نقش شهروندان در زیبایی و پاکیزگی شهر نادیده گرفته شود چرا که آنها می توانند در حفظ پاکیزگی شهر موثر واقع شوند . وی تعداد این سطل های مخزنی را ۶۱عدد عنوان کرد و تصریح کرد : تمامی این مخازن به تناسب در خیابانها و معابر اصلی شهر نصب خواهد گردید ودر نظر داریم در آینده تعداد این مخازن را بر اساس نیاز افزایش دهیم .

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱:۱۲ ب.ظ

دیدگاه