وزیری مدیرکل بتیاد شهید و امور ایثار گران استان گلستان در دیدار با بازنشسته فرهیخته بنیاد استان:بهترین پشتیبان کارکنان و بازنشستگان بنیاد، شهدا و دعای  خیرخانواده شهدا وایثارگران می باشد

کد خبر:۵۶۸۷۷

البرز گلستان/ وزیر مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان امروز  به اتفاق معاونین و نماینده بازنشستگان استان و دکتر حق شناس رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کردکوی   سید طاهر حسینی نماینده بازنشستگان بنیاد و حسین مصدق عضو شورای شورا کردکوی با حضور در خانه عظیم مازندرانی بازنشسته بنیاد و از مدیران خادم و پرافتخار بنیاد ضمن دلجویی از این کارمند صدیق از خانواده  این بازنشسته قدر دانی کرد.

وزیری در این دیدار صمیمی گفت:خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران یک توفیق الهی است  و خداوند به کارکنان و باز نشستگان بنیاد این نعمت الهی را داده است که عمر خود را در مسیر خدمت رسانی به این عزیزان صرف کنند

وی در ادامه افزود:پیشکسوتان بهترین کمک کننده  بنیاد هستید و کانون بازنشستگان هر چقدر فعالتر و پویاتر باشد بهتر می‌تواند ما را در خدمت رسانی در مأموریت‌های محوله یاری کند.
زیرا افراد بازنشسته بنیاد  ۳۰ سال از بهترین لحظات عمر خود را صرف خدمت به بهترین انسان ها کردند.

مدیر کل بنیاد همچنین بهترین پشتبان کارکنان و بازنشستگان بنیاد را شهدا و دعای  خیرخانواده شهدا دانست. وکفت:کارکنان بنیاد با خلوص نیت وایثار سعی در ارائه بهترین خدمت و حفظ کرامت این بزرگواران را دارند.

وی در خاتمه  اظهار کرد:رسیدگی به وضعیت کارکنان و بازنشستگان خادم بنیاد یکی از وظایف اصلی ما در قدر دانی از این عزیزان می باشد.

همچنین عظیم مازندرانی ضمن قدر دانی از بدل توجه مدیر کل بنیاد لستان در رسیدگی به وضعیت بازنشستگان استان مواردی را حهت‌ رسیدگی به اطلاع مدیر کل بنیاد رسانده و وی قول مساعدت در رفع مشکلات را داده اند.

لازم به توضیح می باشد عظیم مازندرانی یکی از ایثارگران و رزمندگان ۸سال دفاع مقدس بودند که در دوران خدمت خود ضمن حضور در اکثر شهرهای استان مدتی نیز به عنوان معاون اداری مالی بنیاد استان خدمت کردند

انتهای خبر

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۳:۲۲ ب.ظ

دیدگاه