دکتر محمد نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز بااعضای شورای شهر بندرگز: راز موفقیت پیامبر (ص) دو مولفه برنامه داشتن و روش صحیح اجرای برنامه بود

کد خبر:۶۵۳۰۴

البرز گلستان/نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز با حضور اعضای شورای شهر بندرگز جهت معرفی رشته ها و امکانات دانشگاه

دکتر محمدنژاد گفت :

موفق ترین مدیر در بدترین شرایط، پیامبر اسلام بود.

دکتر محمدنژاد با اشاره به تبریک میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت گفت: از لحاظ مدیریتی پیامبر (ص) موفق ترین بود و به عنوان یک الگوی مدیریت می تواند مدنظرقرار گیرد.

وی گفت: پیامبر در بدترین شرایط محیطی و اجتماعی و بدون امکانات مالی و نیروی انسانی توانست دین اسلام را در شبه جزیزه عربستان گسترش دهد.

دکتر محمد نژادخاطرنشانکرد:راز موفقیت پیامبر (ص) دو مولفه برنامه داشتن و روش صحیح اجرای برنامه بود. وبرنامه پیامبر (ص) پیاده کردن قرآن در جامعه در نهایت تربیت حکیمان بود.

محمد نژاد گفت :مهربانی، شخصیت آرام و ملایم، جاذبه و روابط عمومی بالا، گذشت، مشورت پذیری، قاطعیت در امور، صادق بودن و در نهایت توکل به خدا داشتن روش های مهم مدیریتی حضرت بود.

وی تصریح کرد:لذا روش مدیریتی پیامبر باید به عنوان یک الگوی مدیریتی مد نظر قرار گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز در ادامه گفت :دانشگاه به عنوان سرمایه علمی و فرهنگی در شهرستان بندرگز و متعلق به مردم است.

وی گفت: این دانشگاه دارای بیش از ۱۷۰۰ دانشجو، ۷۰ رشته تحصیلی، ۱۰۰ استاد هیات علمی و مدعو، ۳۱ کارمند، ۴۵۰ دانش آموز و ۳۰ معلم بوده و بزرگترین و مجهزترین دانشگاه در غرب استان گلستان و شرق استان مازندران می باشد و این امر باعث افتخار مردم شهرستان می باشد.

در ادامه اعضای سورتی شورای شهر هر کدام به مواردی در حمایت از دانشگاه گفتند: مهندس مجتبی ریاحی رئیس شورا: این دانشگاه یکی از افتخارات بی نظیر در شهرستان و منطقه می باشد و از توان بالای مدیریتی این مجموعه قدردانی کرد.

مهندس حسن هادیان نائب رئیس شورا: میتوان در دبیرستان ها و هنرستان ها و دیگر مدارس ارتباط برقرار کرد تا دانش آموزان با محیط دانشگاه بیشتر آشنا شوند.

عزیزاله عسگری عضو شورا: باعث افتخار بنده است که به عنوان فارغ التحصل این دانشگاه می باشم و برای کمک به دانشگاه از هر گونه کوششی دریغ نخواهم کرد.

در پایان همه اعضای محترم آمادگی کامل شهرداری و شورای شهر بندرگز را برای کمک به توسعه دانشگاه اعلان کردند.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۵:۰۷ ب.ظ

دیدگاه