سرهنگ اصحابی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کردکوی ازاجرای ۵۰۰ عنوان برنامه در ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد

کدخبر:۶۷۸۴۵

البرز گلستان/سرهنگ پاسدار اصحابی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کردکوی در نشست خبری بمناسبت دهه فجرضمن تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر یادآور خاطرات فراموش نشدنی از همبستگی و همکاری همه آحاد مردم به رهبری امام راحل (ره) در سرنگونی رژیم منحوس ستم‌شاهی پهلوی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی با هدایت‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و پس از ایشان با تدابیر مقام‌ معظم رهبری با همه توان در مقابل دشمنان ایستاده و همه استکبار جهانی را ناامید کرده است.

اصحابی با اذعان بر اینکه انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت قرار دارد و وارد گام دوم انقلاب شد، تاکید کرد: انقلاب اسلامی با وجود همه تحریم ها و فتنه ها و مشکلات به قله های مختلفی در عرصه های گوناگون رسیده است.

فرمانده سپاه کردکوی اظهار داشت: باید با جهاد تبیین و بصیرت‌افزایی و آگاهی بخشی در مقابل جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمن اقدام و روشن‌گری کنیم.

وی بیان کرد: نقش اصحاب رسانه در آگاهی بخشی و بیان پیشرفت های بزرگ انقلاب اسلامی بسیار موثر و مهم است.

اصحابی خاطرنشان کرد: باید با بیان واقعیت‌ها جلوی سیاه نمایی‌های دشمنان را بگیریم و در این عرصه هم دشمنان را ناامید کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی در ادامه به اجرای ۵۰۰ عنوان برنامه در ایام الله دهه مبارک فجر در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ایران سربلند و در اوج عزت و افتخار قرار دارد.

وی افزود: برگزاری زنگ انقلاب با حضور ۱۳۵۷ نفر از دانش آموزان در مصلی کردکوی، یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید شهرستان کردکوی، یادواره های شهید آبروی محله، رژه موتوری، خودرویی و تراکتوری، نشست های بصیرت افزایی، کلاس های سواد رسانه و فضای مجازی، عطر افشانی قبور مطهر شهدا، کمک های مواسات و مومنانه، اردوهای جهادی، مسابقات فرهنگی ورزشی، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران و… از جمله برنامه های سپاه شهرستان کردکوی در این ایام است.

اصحابی به برپایی نمایشگاه دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب اسلامی ادارات و دستگاه‌های خدمات‌رسان کردکوی با عنوان “چه بودیم و چه شدیم” در حاشیه یادواره شهدای شهرستان اشاره کرد.

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی تاکید کرد: راهپیمایی غرورآفرین ۲۲ بهمن ماه پایان بخش برنامه های این دهه مبارک است، لذا مردم شریف شهرستان کردکوی امسال نیز همانند سال های گذشته با حضور پرشور و با بصیرت خود به عزت و اقتدار ایران اسلامی اضافه کنند.

انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۹ ق.ظ

دیدگاه